اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت اجرایی انتخابات کرمان:

‌اعزام صندوق‌های سیار به پادگان 05 و مسجد امام کرمان/حماسه بی نظیر در کویر

عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان گفت: امروز جهان شگفت‌زده می‌شود از حماسه‌ای که مردم ایران اسلامی و شهر کرمان به‌وجود آوردند.

‌اعزام صندوق‌های سیار به پادگان 05 و مسجد امام کرمان/حماسه بی نظیر در کویر

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد افشاری‌نژاد دقایقی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان کرمان در محل فرمانداری با تبریک میلاد امام سجاد (ع) اظهار داشت: 24 خرداد ماه روز بزرگ انتخابات و به فرمایش رهبری روز حماسه سیاسی است.

وی ابراز داشت: تصاویر پخش شده در سیمای جمهوری اسلامی حضور چشمگیر مردم مسلمان ایران اسلامی در جای‌جای میهن اسلامی به ویژه در شهر کرمان را نشان می‌دهد.

عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان ابراز کرد: آن چه در شعبه‌های اخذ رأی شاهد بودیم، حضور بی‌نظیر مردم کرمان است.

افشاری‌نژاد تصریح کرد: این صفوف به هم پیوسته مردم تجلی حضور است و امروز جهان شگفت‌زده می‌شود از حماسه‌ای که مردم ایران اسلامی و شهر کرمان به‌وجود آوردند.

وی افزود: این حماسه بی‌نظیر مردم قهرمان ما واقعا مثال‌زدنی است، برای دنیایی که ادعا می‌کنند، می‌خواهند دموکراسی را پیاده کنند.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: مردم ولایتمدار در صف‌های به‌هم فشرده بار دیگر به جهانیان اعلام کردند که به معنای واقعی اگر می‌خواهید، دموکراسی را ببینید و مردم‌سالاری دینی را مشاهده کنید، این نمایش عظیم مردم ایران را باید ببینید.

افشاری‌نژاد گفت: گر چه یک نفر باید رئیس‌جمهور شود، اما پنج کاندیدای دیگر هم پیروز میدان بوده‌اند، زیرا در نظام اسلامی احساس تکلیف کرده‌اند و وارد عرصه شده‌اند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر رأی، رأی به نظام جمهوری اسلامی و اسلام است، ابراز داشت: تمام مردم ایران پیروز این انتخابات هستند و ان‌شاء‌الله این پیروزی بر ملت مبارک باشد.

این عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان گفت: تمام نیروهای اجرایی بدون استثنا در صحنه حضور دارند و در بعضی شعبه‌ها از جمله پادگان سرآسیاب و مسجد امام خمینی (ره) اطلاع دادند، مردم در صف قرار دارند و در زیر آفتاب گرم هستند و نیروهای ذخیره و اتوبوس‌های سیار به سمت این پایگاه‌ها اعزام شدند.

افشاری‌نژاد افزود: امیدواریم تا پایان روز که به احتمال زیاد زمان رأی‌گیری چند ساعتی هم تمدید شود حضور باشکوه مردم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/80019/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول