اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت اجرایی انتخابات کرمان خبر داد

حضور عاشقانه رأی‌اولی‌های کرمان در پای صندوق‌های رأی/ بصیرت و معرفت متجلی شد

عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان گفت: رأی‌اولی‌های در این انتخابات که نخستین رئیس جمهور را انتخاب کردند، حضورشان عاشقانه بود و این چیزی به غیر از عشق به نظام و ولایت تفسیر نمی‌شود.

حضور عاشقانه رأی‌اولی‌های کرمان در پای صندوق‌های رأی/ بصیرت و معرفت متجلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مجید سجادی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان کرمان در محل فرمانداری اظهار داشت: انتخابات نماد وحدت، بصیرت و اطاعت از ولایت در مسیر احیای ارزش‌های اسلام، انقلاب و شهدا است.

وی ابراز داشت: تجلی این حضور باشکوه امروز 24 خرداد 92 در کنار صندوق‌های اخذ رأی به وضوح مشاهده شد و میدان مبارزه با استکبار جهانی و جنگ نرم با حضور پیران، جوانان، نوجوانان و کودکانی که در کنار بزرگان با حضور نمادین و مظهر حضور و تجلی و وحدت امت اسلام است.

این عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان عنوان کرد: انتخابات ادای دین و حفظ امانت و رد امانت به صاحبان امین نظام است.

سجادی خاطر نشان کرد: اگر بصیرت و معرفت اعمال شود در انتخاب قطعا مسیر ولایت و ارزش‌ها پیموده شده است و امروز این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه در تعدادی از شعبه‌های اخذ رأی حضور مردم بی‌نظیر، آگاهانه و عاشقانه بود، افزود: مردم در آفتاب گرم و در صف‌های طولانی به انتظار رد امانت و انتخاب اصلح بود و کسی هم از رأی خود دست‌بردار نبود.

سجادی اذعان داشت: هر یک از رأی‌ دهندگان سعی داشتند به هر قیمتی و به هر سختی ادای امانت خود را با ریختن رأی به صندوق انجام دهند.

وی عنوان کرد: رأی‌اولی‌های در این انتخابات که نخستین رئیس جمهور را انتخاب کردند، حضورشان عاشقانه بود و این چیزی به غیر از عشق به نظام و ولایت تفسیر نمی‌شود.

سجادی با اشاره به حضور اعضای هیئت اجرایی انتخابات کرمان در کنار صندوق رأی گفت: این اعضا بر مسئولان حوزه‌های انتخابیه، نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نظارت دارند و در جریان مشکلات و آسیب‌ها و سایر مسائل قرار گرفتند و گزارش‌ها را به ستاد مرکزی انتخابات اعلام کردند.

وی ابراز داشت: مشکل خاصی مشاهده نشده است و سیستم‌ها آنلاین بودند و هیچ کمبودی احساس نشده است به غیر از مسائل جزئی مانند کمبود لوازم‌التحریر که سریع رفع شد.

انتهای پیام/80019/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول