اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشارکت گسترده رأی اولی‌های ‌‌شهربابک در انتخابات‌

رای اولی‌ها با شور و اشتیاق فراوانی در محل‌های رأی‌گیری حاضر شده‌اند و در شهرستان شهربابک حضور گسترده‌ای دارند.

مشارکت گسترده رأی اولی‌های ‌‌شهربابک در انتخابات‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، رأی‌گیری برای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین ‌شوراهای شهر و روستا‌ در شهرستان شهربابک در شرایطی آغاز شد که حضور رای اولی‌ها در این انتخابات چشمگیر است.

تعداد زیادی از رأی اولی‌ها از ساعاتی قبل در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

مقام معظم رهبری همواره بر حضور در لحظات اولیه ر‌ای‌گیری تاکید داشته‌اند و رای اولی‌ها ‌به همراه دیگر اقشار کشور‌ از همان ساعات اول انتخابات در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند.

انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلیل هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

همچنین رأی اولی‌ها با شور و اشتیاق فراوانی در محل‌های رأی‌گیری حاضر شده‌اند و با شور و نشاط فراوان رأی خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

در حال حاضر نیز هر چند گرمی هوا به اوج خود رسیده است، اما گرمی هوا هم نمی‌تواند از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی بکاهد.

یکی از رأی اولی‌ها در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: هر چند دشمنان اسلام از طریقی قصد دارند حضور مردم به ویژه جوانان ‌را در انتخابات کمرنگ کنند، اما باید بدانند که ما تا آخرین نفس از انقلاب و رهبرمان حمایت می‌کنیم.

وی هدف خود در نخستین انتخاب را مشارکت و سهیم شدن در اداره امور کشور عنوان کرد و گفت: مردم امروز به حماسه سیاسی عینیت می‌بخشند و پس از آن نوبت کاندیداها است که پاسخی در خور به این حماسه داده و از بداخلاقی‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/80023/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول