اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر ملی‌پوش قمی:

با تمام توان برای کسب اولین مدال جهانی تلاش می‌کنم

فرنگی‌کار قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از آمادگی و انگیزه بالای خود برای کسب مدال از مسابقات جهانی کشتی فرنگی خبر داد.

با تمام توان برای کسب اولین مدال جهانی تلاش می‌کنم

هادی علیزاده پورنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از کسب مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دهلی‌نو، تمام توان خود را به کار گرفته‌ام تا با بهترین شرایط در اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی حضور یابم.

وی که در سال گذشته پرافتخارترین ورزشکار و کشتی‌گیر قمی بود ابراز داشت: با تمام توانم در اردوی تیم ملی حضور می‌یابم زیرا این اردو، مقدمات حضورم در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان است که در کشور مجارستان برگزار می‌شود.

دارنده مدال نقره سال 2013 و طلای سال 2012 جام جهانی کشتی فرنگی عنوان داشت: خوشحالم از اینکه در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان قرار گرفته‌ام.

وی ادامه داد: موفقیتم در کشتی را مدیون مربیانی هستم که در قم برای پرورش من زحمت و تلاش زیادی به خرج دادند و هیئت کشتی نیز حمایت خوبی از من داشت و اکنون احساس می‌کنم که نوبت آن رسیده است که با تمرین و تحمل سختی‌ها برای موفقیت در تیم ملی تلاش کنم.

ملی‌پوش وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان ابراز داشت: در حال حاضر مشغول امتحانات پایان ترم دانشگاه هستم ولی تمریناتم را هرگز رها نمی‌کنم و با توجه به برنامه کادر فنی تیم ملی برای برپایی اردوی آماده سازی و همچنین انتخابی نهایی تیم ملی شرایط خوبی دارم.

وی عنوان کرد: قطعاً با توجه به اینکه کشتی‌گیران مطرحی از کشورهای مختلف دنیا در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کنند برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای اول تا سوم کار سختی پیش رو داریم، اما همیشه لیاقت ایران قهرمانی است.

علیزاده پورنیا اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و بعد از مدال‌های جام جهانی، تورنمنت‌های بین‌المللی، قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی دانشجویان، دوست دارم نخستین مدال پیکارهای قهرمانی جهان را کسب کنم.

فرنگی‌کار قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان یاد آور شد: با توجه به اینکه امسال فاصله مسابقات آسیایی با جهانی مناسب است، تیم ملی با ترکیبی از بهترین‌های کشتی فرنگی عازم این مسابقات می‌شود و صددرصد به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: کشور مجارستان میزبان این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی است و این پیکارها در شهریور ماه سال جاری به انجام می‌رسد و امیدوارم لیاقت و شایستگی همراهی تیم ملی کشورمان را در این رقابت‌ها داشته باشم.

علیزاده پورنیا در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دهلی‌نو با کسب مدال نقره به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/78002/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول