اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه خلق حماسه 24 خرداد

همایش 37 هزار رای اولی در اردبیل برگزار شد

در آستانه خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد همایش بزرگ رای اولی‌ها با حضور 37 هزار نفر از رای اولی‌های استان اردبیل برگزار شد.

همایش 37 هزار رای اولی در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز و در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت:‌ ملت ایران حماسه ماندگار سیاسی را روز 24 خرداد خلق خواهند کرد و بار دیگر مهر تاییدی بر اهداف و آرمان‌های نظام خواهند زد.

احمد محمود‌زاده خاطرنشان کرد:‌ ما در تبعیت از آرمان بلند شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به ویژه ستارگان فروزان عرصه تعلیم و تربیت شهید رجایی و باهنر و استاد شهید مطهری سعی خواهیم کرد تا در عید بزرگ حضور و حماسه ملت ایران نقش ارزشی خود را ایفا کنیم.

وی به نقش پیشتازی و مرجعیت معلمان و دانش‌آموزان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت در تمام حوزه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: فرهنگیان و دانش‌آموزان نیز در تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد به میدان می‌آیند و با تمام توان دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در تبعیت از امر ولی امر مسلمین 37 هزار رای اولی در استان اردبیل 24 خرداد به پای صندوق‌های رای می‌آیند که بخش عمده‌ای از این رای اولی‌ها شامل دانش‌آموزان سال سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی هستند.

محمود‌زاده عنوان کرد: اولویت اول حضور گسترده و با شکوه و در مرحله دوم انتخاب اصلح‌ترین کاندیداست تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده شود و آنها برای یکبار دیگر به بایگانی تاریخ سپرده شوند.

این مسئول ابراز داشت: دشمنان امروز از شیوه‌های مختلف استفاده می‌کنند تا روح یاس و ناامیدی را با طرح مشکلات و مسائل اقتصادی بر جامعه حاکم کنند اما در این حساس‌ترین مقطع تاریخی همه ما با حضور پر‌رنگ خود می‌توانیم این تفکر غلط را نقش بر آب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در بین شش کاندیدای باقیمانده در عرصه رقابت‌ها باید رئیس جمهوری برگزینیم که برجستگی‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را داشته باشد تا بتوانیم سکان هدایت حوزه اجرایی را به دست او بسپاریم.

محمود‌زاده ادامه داد: باید رئیس جمهوری ساده‌زیست به دور از اشرافی‌گری، پایبند به گفتمان مقاومت، استکبار‌ستیز و عدالت‌خواه را برگزینیم تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر ادای دین خود را به انقلاب و نظام اسلامی انجام دهیم.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: حضور باشکوه ملت در 24 خرداد یک مصونیت واقعی برای جمهوری اسلامی ایران در ادامه مسیر فراهم می‌کند تا با غلبه بر دشمنان بتوانیم عزت‌مندانه در صحنه حاضر باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم دانش‌آموزان یکی از مدارس شاهد اردبیل سرودی با مضمون حضور مردم در صحنه انتخابات اجرا کردند.

انتهای پیام/62003/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول