اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حضور باشکوه مردم خلخال در خلق حماسه ملی

مردم خلخال امروز با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی با حماسه‌سازی ملت ایران سهیم شدند.

حضور باشکوه مردم خلخال در خلق حماسه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل؛ مردم خلخال امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی با حماسه‌سازی ملت ایران در روز انتخابات سهیم شدند.

صبح امروز دسته دسته پیر، جوان، بازاری، کارمند، اصناف و رأی اولی‌ها با مراجعه به شعب اخذ رأی در شهرستان خلخال آمادگی خود برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

شعبات شهرداری خلخال، پست، اداره ارشاد، مرکز بهداشت و کمیته امداد مملو از حضور رأی‌دهنده بودند و صف‌های بلند مردم به چشم می‌خورد.

ساعت 9 صبح امروز حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال به اتفاق هوشنگ محمدی رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال در محل شعبه اخذ رأی شهرداری خلخال حاضر شده و رأی خود را به صندوق انداختند

در حاشیه مراحل رای‌گیری در شعب اخذ رأی شهرداری اتفاقی جالب نظر همه را به خود جلب کرد و آن هم حضور زوج جوانی در اولین روز آغاز زندگی مشترک خود در شعبه اخذ رای با لباس عروسی بود.

عروس و داماد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محل شعبه اخذ رای حضور و هدف خود در آغازین روز زندگی خود در شعبه رای‌گیری را توجه به گفتمان رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی از نظام و حضور و مشارکت ملی عنوان کردند.

لحظاتی بعد محمود جعفرزاده قهرمان پاراتکواندو جهان که هفته گذشته توانست در شهر لوزان کشور سوئیس قهرمان جهان شود در شعبه اخذ رای کمیته امداد امام (ره) حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

محمود جعفرزاده در گفت‌وگو با فارس اردبیل اظهار داشت: افتخار می‌کنم که زیر پرچمی زندگی می‌کنم که افتخار سربازی آن را در عرصه ورزش دارم.

وی خطاب به جامعه ورزشی و مردم ایران گفت: ملت ایران هیچ‌گاه ولایت و رهبری را فراموش نکرده و همیشه در کنار این نظام اسلامی حماسه‌سازی می‌کنند.

پیش از ظهر امروز سید کمال‌الدین میر جعفریان بازرس ویژه استاندار اردبیل در خلخال ضمن بازدید از مراحل اجرایی شعبات اخذ رای افزود: حضور و مشارکت مردم به عینه قابل دیدن است و مردم با آمادگی تمام در صحنه هستند.

هوشنگ محمدی فرماندار خلخال نیز حضور گسترده مردم خلخال در انتخابات را ستود و تصریح کرد: این مردم هستند که همیشه در تمامی صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که پای نظام، انقلاب، رهبری و آرمان‌های امام راحل هستند.

در حاشیه‌های شهرستان خلخال و روستاهای اطراف بخش مرکزی این شهرستان حضور گسترده مردم در شعبات اخذ رای به چشم می‌خورد.

انتهای پیام /62008/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول