اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

مردم امروز حضور گسترده و وصف‌ناپذیری در انتخابات دارند

فرماندار منوجان گفت: در ساعت‌های اولیه آغاز به کار شعبه‌های اخذ رأی مردم حضور گسترده و وصف‌ناپذیری داشتند که نشان از هوشمندی و درک بالای آن‌ها از موقعیت زمانی دارد.

مردم امروز حضور گسترده و وصف‌ناپذیری در انتخابات دارند

جهانگیر تشکری امروز در حاشیه حضور در پای صندوق رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: با انتخابات است که ما عزت نفس و اعتماد ملی پیدا می‌کنیم به همین دلیل دشمن برای جلوگیری از چنین رویدادی در پی آن است که انتخابات رونقی نداشته باشد و مردم در آن شرکت نکنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی انتخابات را فرصتی برای تسویه حساب با جمهوری اسلامی می‌داند، افزود: برای ناامیدی آن‌ها باید هر کسی که به نظام اسلامی علاقه دارد، انتخابات را یک تکلیف الهی و اسلامی بداند و خدا را شاکریم که حضور پرشور مردم در ساعت‌های اولیه این امر را محقق کرده است.

تشکری تصریح کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که در ساعت‌های اولیه رأی خود را به صندوق بیندازند و برای ساعات پایانی نگذارند، ان‌شاءالله عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشارکت گسترده و خلق حماسه مد نظر ولی امر مسلمین جهان رهبر حکیم و فرزانه افزایش یابد.

وی ابراز داشت: در ساعت‌های اولیه آغاز به کار شعبه‌های اخذ رأی مردم حضور گسترده و وصف‌ناپذیری داشتند که نشان از هوشمندی و درک بالای آن‌ها از موقعیت زمانی دارد و جلوه‌های زیبایی از وحدت و انسجام و حضور دشمن‌شکن را به معرض نمایش گذاشتند.

فرماندار منوجان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی گزارش نشده است، گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در یک فضای سالم و رقابتی و کاملاً امن اندیشیده شده که به راحتی افراد برای شرکت در آن دسترسی داشته باشند.

تشکری با تأکید بر پایبندی به قانون عنوان کرد: تعداد عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات یک هزار و 600 نفر در شهرستان منوجان است.

انتهای پیام/80006/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول