اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

عظمت حماسه امروز پوشش رسانه‌ای آن را ناممکن می‌کند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: عظمت حماسه امروز به گونه‌ای است که پوشش خبری و تصویری آن حتی با چند برابر امکانات فعلی نیز ناممکن است.

عظمت حماسه امروز پوشش رسانه‌ای آن را ناممکن می‌کند

ابوالحسن صادقی جهانی امروز ضمن حضور در پای صندوق رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با وجود اینکه پوشش بزرگی حماسه امروز حتی با چند برابر امکانات فعلی صدا و سیما کافی نیست، صدا و سیمای مرکز استان با تمام توان و امکانات خود برای به تصویر کشیدن حماسه مردم و عملکرد آنان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: اقدامات صدا و سیما به عنوان مجموعه‌ای که در ذیل گفتمان رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کند، در راستای اعتمادزایی، اعتمادآفرینی و در خدمت ترغیب مردم به حضور گسترده است.

صادقی جهانی افزود: رسانه ملی این اقدامات را ضمن نگاه به رسانه‌های بدخواه بیرونی که برای برگرداندن مردم از انقلاب و کم‌رنگ کردن توجه آنان تلاش می‌کنند، به انجام می‌رساند.

وی آگاهی‌بخشی را دیگر اقدام مهم صدا و سیما در کنار پرداختن به اطلاع‌رسانی به مردم عنوان کرد و ادامه داد: رسانه ملی تریبون نظام است و وظیفه دارد آرمان‌های امام راحل (ره)، انقلاب، مقام معظم رهبری و رشادت‌های ایثارگران و خانواده‌های آنان را به عنوان رسالت اصلی و تکلیف سازمانی خود در ذیل گفتمان انقلاب به مردم بشناساند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین راستا اکیپ‌هایی از صدا و سیمای مرکز قزوین از روز گذشته تجهیزات و امکانات خود را در نقاط مختلف استان مستقر و خود نیز با حضور در این شعبه‌ها از ساعت 06:00 صبح امروز نسبت به پوشش خبری و تصویری حضور حماسی مردم اقدام کرده‌اند.

صادقی جهانی تصریح کرد: علاوه بر خبرنگاران شهرستانی صدا و سیمای مرکز قزوین، اکیپ‌هایی نیز از مرکز استان برای پوشش انتخابات به این شهرستان‌ها اعزام شده‌اند؛ به طوری که از ساعت 07:00 صبح تاکنون به صورت پیوسته برنامه‌های زنده از انتخابات استان قزوین از شبکه استانی پخش می‌شود.

رئیس صدا و سیمای مرکز قزوین یادآور شد: در حال حاضر در تمام نقاط اعم از شهرستان‌ها و نقاط شهری و روستایی استان، اکیپ‌هایی مستقر هستند و هر امکان و منابعی را که در اختیار داشته باشند، برای پوشش این حماسه به بهترین شکل ممکن به کار می‌گیرند.

صادقی جهانی اذعان کرد: در کنار بخش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی، ویژه برنامه حماسه حضور و حماسه همدلی در روز خلق چنین حماسه‌ای از صدا و سیمای مرکز استان تهیه و پخش می‌شود.

وی افزود: تا هر زمان که انتخابات ادامه یابد، برنامه‌ها، اخبار ستادها و ارتباطات استانی هم در صدا و سیمای مرکز استان قزوین ادامه دارد.

انتهای پیام/77011/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول