اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

انتخابات صحنه امتحان بزرگ قبول مسئولیت است

امام جمعه زرند گفت: صحنه انتخابات، صحنه رقابت‌های شخصی و انتقام گرفتن از یکدیگر نیست، بلکه صحنه امتحان بزرگی است که از بین نامزدها بهترین آنها مسئولیت را قبول کند.

انتخابات صحنه امتحان بزرگ قبول مسئولیت است

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امروز در حاشیه شرکت در انتخابات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: انقلاب مردم ایران به رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) از اول ریشه در احکام اسلام داشته و تمام هدف امام خمینی (ره) ایجاد حکومت اسلامی بوده و به مناسبت‌های مختلف کارهای مردم را به عنوان وظیفه‌ای الهی و دینی معرفی کرده است.

وی افزود: یکی از این موارد حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است که از طرف حضرت امام (ره) به عنوان یک وظیفه شرعی و عقلی معرفی شده و در این رابطه فرمودند، «امروز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی است، بلکه یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی است که شکست در آن، شکست جمهوری اسلامی است و حفظ آن بر جمیع مردم از بزرگترین واجبات و فرائض است و وسوسه در آن از شیطان است».

کرمی‌پور تصریح کرد: صحنه انتخابات، صحنه رقابت‌های شخصی و انتقام گرفتن از یکدیگر نیست، بلکه صحنه امتحان بزرگی است که از بین نامزدها بهترین آنها مسئولیت را قبول کند و بعد از انتخابات همه به یکدیگر کمک کنند تا انقلاب مسیر خود را با اراده‌ای قوی‌ به پیش ببرد.

وی عنوان کرد: در چهار سال گذشته محوریت شعارهای سال، اقتصادی بوده و مقام معظم رهبری برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن این سیاست را اعمال کرده‌اند و امسال به عنوان حماسه اقتصادی که نامیده شده باید آحاد مردم توجه ویژه به مسائل اقتصادی داشته باشند که در مدت باقیمانده از سال باید دولت جدید با همیاری مردم نسبت به مسائل اقتصادی ملاحظاتی را داشته باشند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول