اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در مسیر ولایت ـ 371

قرارگاه عملیاتی امام رضا(ع) در ستاد انتظامی خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: قرارگاه عملیاتی امام رضا (ع) در ستاد انتظامی خراسان‌رضوی راه‌اندازی و با برنامه‌ریزی‌های لازم انتظامی، امنیتی و ترافیکی به پشتوانه مشارکت فعالانه مردمی نظم و امنیت این حماسه بزرگ برقرار شود.

قرارگاه عملیاتی امام رضا(ع) در ستاد انتظامی خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تامین نظم و امنیت و برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از زمان ثبت‌نام کاندیداها تا پایان اعلام نتایج انتخابات، قرارگاه عملیاتی امام رضا (ع) در ستاد انتظامی خراسان‌رضوی راه‌اندازی و با برنامه‌ریزی‌های لازم انتظامی، امنیتی و ترافیکی به پشتوانه مشارکت فعالانه مردمی نظم و امنیت این حماسه بزرگ برقرار شود.

وی افزود: بیش از 15 هزار نفر از کارکنان انتظامی در 28 حوزه اصلی فرمانداری‌ها، 60 حوزه فرعی بخشداری‌ها و 14 ناحیه از شهر مشهد مقدس و بیش از 4 هزار شعبه اخذ رای با حضوری فعالانه و تعامل با دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها ماموریت خطیر خود در بر قراری نظم و امنیت انتخابات را انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: پلیس خراسان‌رضوی با اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی، تقویت گشت‌های انتظامی و استفاده از بالگرد پلیس و گشت‌های کنترل هوایی برای برقراری نظم و امنیت انتخابات وظبفه قانونی خود را انجام می‌دهد.

امیری‌مقدم با تشکر از کاندیداهای محترم و ستادهای انتخاباتی هواداران کاندیداها و آحاد ملت غیور و غیرتمند ایران اسلامی که در مدت تبلیغات انتخابات همکاری بسیار مطلوب و آگاهانه‌ای در برقراری نظم و انضباط انتخابات داشته‌اند، خاطر نشان کرد: تبلیغات انتخابات برابر قانون از روز پنجشنبه ممنوع بوده و از مردم عزیز و کاندیداهای محترم انتظار داریم با رعایت قانون و مقررات پلیس را یاری کنند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه بی‌نظمی موارد مشکوک و تخلفات احتمالی انتخاباتی مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

امیری‌مقدم گفت: کارکنان انتظامی خراسان‌رضوی دوشادوش ملت آزاده ایران اسلامی برای برگزاری انتخابات باشکوه و تحقق حماسه سیاسی که زیر بنای حماسه اقتصادی است حضور فعالانه و آگاهانه‌ای دارد و امیدوارم به لطف خداوند متعال این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز نماد دیگری از رشادت اتحاد همدلی و اراده عمومی برای پاسداشت نظام عقدی جمهوری اسلامی و ادامه راه شهدا و جانبازان و ظهور آرمان‌های متعالی امام راحل و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/70002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول