اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان در جزیره هرمز مطرح کرد

استقبال جزایرنشینان هرمزگان از انتخابات مثال زدنی است

استاندار هرمزگان پس از حضور در جزایر ابوموسی و هرمز، گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته و اطلاعات واصله حضور مردم در دیگر جزایر هرمزگان نیز چشمگیر و ستودنی گزارش شده است.

استقبال جزایرنشینان هرمزگان از انتخابات مثال زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره هرمز واقع در آب‌های جنوبی بندرعباس، ابراهیم عزیزی دقایقی پیش در جریان بازدید از دو شعبه اخذ رای در این جزیره تاریخی با اشاره به اینکه درحال حاضر روند برگزاری انتخابات در هرمزگان دارای سیری آرام و مطلوب و مناسب است، اضافه کرد: جزایر هرمزگان و ساکنان آنها در طول تاریخ همواره مرزدارنی غیور به شمار رفته می‌روند و از همین رو حضور آنان نیز در رویدادهای سیاسی اجتماعی از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار است چرا که چشم منطقه به خلیج فارس و ساحل شمالی آن و جزایر ایرانی دوخته شده است.

وی با بیان اینکه هرمزگان دارای 14 جزیره مهم و استراتژیک در محدوده خود است، اضافه کرد: طی بازدیدی که ساعتی پیش از جزیره ابوموسی به عنوان مرکز این شهرستان داشته‌ایم حضور مردم این جزیره در پای صندوق‌های رای مثال زدنی بود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: جزیره هرمز از توابع شهرستان قشم به شمار رفته و در این جزیره نیز همانند جزیره قشم به عنوان مرکز شهرستان مردم از ساعات اولیه با شور و شوق وصف ناپذیری در پای صندوق‌های رای حضور یافته‌اند.

یادآور می‌شود استاندار هرمزگان عصر امروز از تعدادی از شهرستان‌های دیگر هرمزگان و روند برگزاری انتخابات در آنان نیز بازدید خواهد کرد.

جزایری همانند قشم و کیش، سیری، تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی، هندورابی، هنگام،لارک، هرمز و چند جزیره دیگر در محدوده حکومتی تقسیمات کشوری هرمزگان قرار دارد.

تعداد واجدان شرایط رای دادن در هرمزگان یک میلیون و 19 هزار و 220 نفر است و یک‌هزار و 388 شعبه با دوهزار و 947 صندوق اخذ رای در استان هرمزگان پیش‌بینی شده که از این تعداد 821 صندوق شهری و دو هزار و 126 صندوق روستایی است.

همچنین انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دو هزار و 863 صندوق در 38 شهر و یک‌هزار و 251 روستای هرمزگان در حال برگزاری و 32 هزار و 500 مجری انتخابات در یک‌هزار و 254 شعبه رای‌گیری آرا مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول