اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم بصیر شهرستان انار

با آغاز انتخابات مردم بصیر و ولایی شهرستان انار همگام با سراسر کشور با لبیک به رهبرشان مجددا با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بیعت کردند.

خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم بصیر شهرستان انار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، صبح امروز با آغاز انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا مردم بصیر و ولایی شهرستان انار همگام با سراسر کشور با لبیک به رهبرشان مجددا با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بیعت کردند.

مسئولان شهرستان شامل امام جمعه، موحدی‌نیا فرماندار انار و اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان شهرستان نیز همگام با مردم با حضور در شعبه‌های اخذ رأی ضمن دادن رأی خود از حضور مردم ابراز رضایت کردند.

غلامعلی موحدی‌نیا فرماندار انار در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان خلق حماسه‌ای دیگر در کشور رقم خورد و شهرستان انار نیز به نوبه خود شاهد حضور چشمگیر مردم از ساعات ابتدایی انتخابات بود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام بار دیگر مأیوس شدند، تاکید کرد: مردم شهرستان انار یقین دارند که باید پاسداران راستین نظام جمهوری اسلامی باشند و همیشه در موضوع انتخابات پیشتاز بوده‌اند و حضور در پای صندوق‌های رأی را یک وظیفه می‌دانند.

موحدی‌نیا خطاب به مسئولان گفت: انتخابات یک امانت بزرگ و مهم است و مراقبت کامل را از آرای مردم داشته باشند زیرا به عنوان باقیقات و صالحات در عملکرد ما می‌ماند.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول