اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش لحظه به لحظه از حضور پرشور ملت در انتخابات

لبیک مردم به فرمایش رهبری / حماسه سیاسی محقق شد

شعب اخذ رای در شهر مقدس قم از نخستین دقایق آغاز رای گیری، شاهد حضور مردمی بود که مشتاقانه منتظر ادا کردن سهم خود در خلق حماسه سیاسی بودند.

لبیک مردم به فرمایش رهبری / حماسه سیاسی محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر مقدس قم از نخستین دقایق آغاز رای گیری به صورت منسجم و پرشور با حضور در پای صندوق‌های رای به فرمان مولا و مقتدای خود،‌ مقام معظم رهبری لبیک گفته و خلق حماسه‌ای جاوید ‌در دفتر زرین انقلاب اسلامی ایران را آغاز کردند.

حضور مردم به گونه‌ای بود که حتی پیش از آغاز زمان رای گیری، مقابل برخی از شعب اخذ رای در قم صف‌هایی تشکیل شده بود، پیر، جوان، زن و مرد منتظر لحظه‌ای بودند که با رای‌های خود حماسه‌ای عظیم و دشمن شکن خلق کرده و دنیا را بار دیگر به بهت و حیرت فرونشانند.

مسجد امام حسن عسگری(ع) در قم، یکی از مساجدی است که از دقایق اولیه آغاز رای گیری، مملو از جمعیت وفادار به اسلام و نظام و آرمان‌های شهدا و امام شهدا بود که عاشقانه خود را پای صندوق‌های رای رسانده و دین خود را با نیت الهی به اسلام و نظام ادا کرده و نام خود را در زمره حماسه آفرینان 24 خرداد سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ثبت کردند.

نخستین رای در این شعبه توسط پیرمردی 75 ساله به نام حاج ماشاالله یوسفی انداخته شد، وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه در تمام انتخابات‌های برگزار شده از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشته است بیان داشت: امام به ما وصیت کرده که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا دشمن نتواند آسیبی به کشور وارد کند، ولی فقیه زمان رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی به ما امر فرمودند که با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر ضربه‌ای سنگین به دشمنان نظام و انقلاب که در طول این سال‌ها از هیچ جنایتی علیه ملت ایران فروگذار نبودند وارد کنیم.

وی ادامه داد: امروز هر کس در این انتخابات با رای مردم به پیروزی رسید باید ابتدا گوش به فرمان امام خامنه‌ای بوده و سپس به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم به وی‍ژه مشکلات مالی و اقتصادی باشد.

مهدی رضایی دانش‌آموزی است که امسال برای نخستین بار توانسته پای صندوق‌های رای حاضر شود؛ وی می‌گوید: از چند روز قبل شور و اشتیاق فراوانی برای امروز داشتم و حتی شب گذشته به شوق امروز چند بار از خواب بیدار شدم، امروز روز مهمی در زندگی من است و من خودم را در قبال کشورم مسئول می‌دانم.

وی ادامه داد: برای انتخاب کاندیدای اصلح از بزرگ‌ترهایی که در این مسائل تجربه‌ داشتند کمک گرفتم و خوشحالم که توانستم برای نخستین بار در سرنوشت سیاسی کشور سهیم باشم.

این دانش‌آموز قمی با بیان اینکه حضور همه مردم پای صندوق‌های رای می‌تواند عزت و اقتدار ایران را در منطقه و جهان افزایش دهد ابراز داشت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی بدانند ما نسل جوان کشور با جان و دل از دستاوردهایی که شهدا با نثار جانشان برای کشور کسب کردند دفاع خواهیم کرد و در جبهه‌های فرهنگی و علمی تمام قد در مقابل بدخواهان کشور ایران خواهیم ایستاد. 

علی کبیری دانشجوی رشته فیزیک نیز درباره حضورش در انتخابات چنین می‌گوید: من به عنوان یک دانشجوی ایرانی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و امروز برای رسیدن به حماسه سیاسی در انتخابات شرکت کرده‌ام، دشمنان می‌خواهند بین نسل جوان و انقلاب جدایی بیاندازند و با شهید کردن دانشمندان کشور سعی در ترساندن دانشجویان و نخبگان این کشور دارند، ولی همه جهانیان باید با دیدن این حضور پرشور و حماسی مردم بدانند که هیچ‌گاه بین ملت و نظام جمهوری اسلامی فاصله‌‌ ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش فکر کردند با کشتن دانشمندان ایرانی به وی‍ژه دانشمندان هسته‌ای کشور می‌توانند مقابل سیل خروشان پیشرفت و تعالی ملت مقتدر ایران بایستند و آن را از حرکت باز دارند، ولی بدانند با شهادت هر یک از شهدای هسته‌ای صدها نفر از نخبگان این کشور با جان و دل قدم در مسیر آن‌ها نهاده و با قوت حرکت نظام را در این عرصه پیش خواهند برد.

این دانشجوی قمی ادامه داد: امروز مردم ایران از نامزدهای انتخاباتی انتظار دارند که پس از اعلام نتایج و مشخص شدن منتخب مردم، به این انتخاب احترام گذاشته و به دور از مسائل حاشیه‌ای و ایجاد تنش، خود نیز به کمک دولت آینده برای رفع مشکلات کشور و مردم بیایند. 

کبیری افزود: کشور ما دچار مشکلات عدیده‌ای است، مردم ما با فشار‌های سنگین اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و همه ‌مسئولین و مردم باید پس از انتخابات دست به دست هم داده و رهنمود دوم مقام معظم رهبری که خلق حماسه اقتصادی است را در کشور رقم بزنند و دشمن را در این عرصه نیز به خاک ذلت بکشانند.

هر چه از ساعات ابتدایی رای گیری می‌گذرد حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر و پرشورتر می‌شود.

صبح امروز جمعی از مردم مومن و منتظر ایران اسلامی با حضور در مسجد مقدس جمکران و قرائت دعای ندبه و بستن عهد و پیمان با امام زمانشان برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی که زمینه‌ساز ظهور آن حضرت است،‌ آراء خود را در صندوق‌های رای شعبه جمکران ریختند.

حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز امروز شاهد حضور خیل کثیری از شرکت کنندگان در انتخابات است که در صف‌های طولانی منتظر انداختن آراء خود به صندوق‌های رای هستند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز با حضور گسترده و دشمن شکن خود حماسه سیاسی بی‌نظیری را رقم خواهند زد که این حماسه عظیم، زمینه‌ای برای خلق حماسه اقتصادی خواهد بود و در نهایت عزت، عظمت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را در جهان حاصل خواهد کرد.

===============

گزارش: حسین طالب علی

===============

انتهای پیام/78009/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول