اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/خلق حماسه تا انتخاب اصلح/

‌حضور حداکثری قدرت چانه‌زنی را بالا می‌برد/مشارکت همدانی‌ها پرشور است

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه حضور حداکثری قدرت چانه‌زنی مردم را بالا می‌برد، گفت: صف‌ها به قدری شلوغ بود که مدیران ارشد استان مجبور شدند مدتی برای رأی دادن در صف‌ها بایستند.

‌حضور حداکثری قدرت چانه‌زنی را بالا می‌برد/مشارکت همدانی‌ها پرشور است

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرماندار همدان با حضور در شعبه 32 اخذ رأی در مخابرات همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آن جایی که مردم ما دارای بصیرت هستند نشان داده‌اند تحریم و تهدید نمی‌تواند ذره‌ای از میزان علاقه مردم به ولایت و نظام بکاهد.

حسن قهرمانی‌مطلق گفت: امروز به مانند حماسه نهم دی و 22 بهمن، از همان ساعات اولیه اخذ رأی شاهد عملیات بزرگ مقابله با جنگ نرم و به رخ کشیدن پشتوانه عظیم اسلامی به وسیله تک تک رأی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه مردم با بصیر و وظیفه‌‌شناس هستند، ادامه داد: رهبری نیز با اعلام حماسه سیاسی و اقتصادی نشان دادند که شناخت بسیار بالایی از مردم میهن اسلامی دارند.

 

فرماندار همدان با اشاره به صف‌های شلوغ اخذ رأی خاطرنشان کرد: صف‌ها به قدری شلوغ بود که مدیران ارشد استان مجبور شدند مدتی برای رأی دادن در صف‌ها بایستند.

وی ادامه داد: امیدواریم این حضور گسترده و با برکت مردم پیام دوستی و دلگرمی را برای دوستان ایجاد کرده و زمینه دلسردی دشمنان شود.

 

قهرمانی‌مطلق ابراز داشت: حضور حداکثری مردم قدرت چانه‌زنی ایران را در صحنه بین‌المللی بالا می‌برد و با حضور حداکثری مردن، نشاط ملی را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/89007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول