اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

استاندار البرز رأی خود را به صندوق انداخت

استاندار البرز با حضور در مسجد رجایی شهر، رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار البرز رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان دقایقی پیش با حضور در مسجد جامع رجایی شهر کرج در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

وی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران حضور یافت و طی سخنانی اظهار داشت: حضور در انتخابات در شرایط حساس امروز کشور و در حالی که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تمام توان خود را برای ضربه زدن به ایران اسلامی به میدان آورده‌اند، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز افزود: هر ایرانی دلسوز باید با حضور در پای صندوق‌های رای از آرمان‌های خود دفاع کرده و با این کار ضمن مشارکت در توسعه و آبادانی کشور از حقوق مسلم خود در تعیین سرنوشت ایران استفاده کند.

عربیان تاکید کرد: امروز باید برای اداره کشور به مدت چهار سال رئیس جمهوری را انتخاب کرده و از سوی دیگر انتخاب اعضای شوراهای شهر و روستا بر اهمیت انتخابات افزوده است.

وی ادامه داد: بنابراین باید از فرصت ایجاد شده برای مشارکت عموم مردم در تعیین سرنوشت کشور به خوبی استفاده کرد و به طور قطع حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و توسعه و آبادانی کشور موثر خواهد بود.

انتخابات استان البرز در سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است

استاندار البرز در پاسخ به این پرسش که برگزاری انتخابات را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: خوشبختانه چندین ماه تلاش مستمر اعضای ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارتی و همه مجریان انتخابات موجب شد که ما هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا این استان در سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است و به طور قطع امروز حماسه‌ای بزرگ توسط ملت ایران به ویژه مردم البرز خلق خواهد شد.

عربیان متذکر شد: تا این لحظه هیچ گزارش از تخلف و یا کمبود و مشکلی در امر برگزاری انتخابات استان البرز گزارش نشده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: حضور گسترده مردم استان البرز در پای صندوق‌های رای گامی بلند در تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب باشد.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول