اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در کاشان-4

فرماندار کاشان: ابتدا آرای ریاست جمهوری شمارش می‌شود/ مشکل تعرفه نداریم

معاون استاندار اصفهان گفت: در پایان رأی‌گیری ابتدا آرای انتخابات ریاست‌جمهوری به دلیل حساسیت بالای آن و محدودیت نامزدها شمرده می شود و سپس آرای انتخابات شوراهای شهر و روستا شمارش می‌شود.

فرماندار کاشان: ابتدا آرای ریاست جمهوری شمارش می‌شود/ مشکل تعرفه نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در جمع خبرنگاران با  اشاره به مشارکت خوب مردم این شهرستان در انتخابات اظهار داشت: در چند مورد بازدیدی که از شعب اخذ رأی تاکنون صورت گرفته تعداد تعرفه‌های مصرفی در ساعات اولیه غیرمنتظره است.

وی با بیان اینکه در خصوص تعداد تعرفه هیچ مشکلی نداریم ابراز داشت: به تعداد تمام واجدین شرایط رأی‌گیری در کاشان و حتی مقداری بیشتر تعرفه در نظر گرفته شده است به عبارت دیگر اگر 100 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کنند از نظر تعرفه هیچ نگرانی وجود ندارد.

به گفته وی، تعداد واجدین شرایط  دادن رأی در شهرستان کاشان، 210 هزار نفر و تعداد رأی اولی‌ها 5 هزار و 400 نفر است.

فرماندار کاشان در خصوص وضعیت تعداد نامزدها در توابع شهرستان کاشان نیز بیان داشت: از 56 روستا تنها روستای خنب به دلیل انصراف تعدادی از نامزدها از حد نصاب افتاد و لذا در این روستا انتخابات شورای روستا نداشته و تنها انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

جوادی با تأکید بر رعایت زمان‌بندی مراحل فرآیند انتخابات در شهرستان کاشان از خروج آخرین صندوق رأی‌گیری از فرمانداری ویژه این شهرستان در ساعت 6:35 خبر داد و گفت: تمام تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخاباتی منظم و دقیق در شهرستان کاشان فراهم شده است.

وی همچنین با اذعان بر حاکم بودن روحیه معنوی در شعب اخذ رأی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شد تمام شعب با توسل به پنج تن آل عبا و با قرائت حدیث کساء کار رأی‌گیری را آغاز کنند چراکه این امر بسیار در افزایش نشاط مجریان مؤثر است.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به اهتمام مسئولان برگزاری انتخابات کاشان در حفظ سلامت انتخابات عنوان کرد: گر چه مجریان از معتمدان هستند و حضور ناظران و نمایندگان نامزدها در شعبه‌های رأی‌گیری موجب افزایش حفظ صیانت و حفاظت در انجام رأی‌گیری است اما برای جلوگیری از هرگونه شبهه‌ای به مجریان توصیه به امانت‌داری شده است.

وی همچنین در خصوص نحوه شمارش آرا دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا متذکر شد: در پایان رأی‌گیری ابتدا آرای انتخابات ریاست‌جمهوری به دلیل حساسیت بالای آن و محدودیت نامزدها شمرده می‌شود و سپس آرای انتخابات شوراهای شهر و روستا شمارش می‌شود.

تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در شهر کاشان 114 نفر است.

انتهای پیام/63009/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول