اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 398

جمشیدی: حضور گسترده مردم در ساعات اولیه اخذ رأی سرنوشت‎ساز است

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم به ویژه در ساعات اولیه روز اخذ رأی بسیار مهم و سرنوشت‎ساز است.

جمشیدی: حضور گسترده مردم در ساعات اولیه اخذ رأی سرنوشت‎ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی صبح امروز در جمع روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان گلستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: حضور فراوان و گسترده مردم همچنین انتخاب اصلح جزو راهبردهای اصلی انتخابات محسوب می‎شود، این دو انتظار به حق و شایسته از لسان مقام معظم رهبری نیز بر ملت شریف ایران تاکید شد که یقیناً امروز شاهد خلق حماسه‎ای بزرگ خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ملت فهیم، هوشمند و انقلابی ایران اسلامی نیازی به توصیه مسئولان برای حضور گسترده در انتخابات ندارند، افزود: معتقدم مسئولان باید از توصیه و ارشادات مردم برای بهبود امور و پیشبرد کارها و خدمت‎رسانی بهره‎مند شوند.

انتخابات دشمن‎شکن سبب مصونیت‎بخشی نظام اسلامی خواهد بود

رئیس ستاد انتخابات گلستان با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر «حماسه سیاسی» است، ابراز داشت: انتخابات دشمن‎شکن سبب مصونیت‎بخشی نظام اسلامی خواهد بود و ضمن افزایش هیبت عمومی ملت ایران سبب عزت و اقتدار نظام دینی می‎شود.

جمشیدی با تاکید بر اینکه انتخابات سبب پیوستگی و اتصال قوی مردم با حاکمیت می‎شود، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‎های رای توطئه‎های دشمنان را خنثی و زیادخواهی‎های آنان را نقش بر آب می‎کند.

وی با اشاره به اینکه مردم با مشارکت خود در صحنه، دشمن را در مقابل نظام اسلامی متواضع و خاشع خواهند کرد، بیان داشت: تحقق مشارکت صددرصدی موجب بهبود زندگی مردم می‎شود و اینکه آنها در فضای امن و آرام زندگی خواهند کرد و از نعمات الهی و خدمات نظام اسلامی برخوردار خواهند شد.

پس از تمدید وزارت کشور، زمان اخذ رای به پایان خواهد رسید

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به اینکه امنیت بالاترین نعمت برای جوامع بشری محسوب می‎شود، اظهار داشت: حضور گسترده مردم با اعتقاد به استقامت، پایداری و مقاومت در مقابل دشمن امنیت‎آور است و مملکت را امن می‎کند همچنین از توطئه‎ها، دستبردهای زیاده‎خواهان و تجاوزات دشمن جلوگیری می‎کند.

جمشیدی متذکر شد: با توجه به اینکه دو انتخابات متمرکز در حال برگزاری است قطعاً تجمع و ازدحام مردم زیاد خواهد بود بنابراین انتظار است به دلیل تراکم و ترافیک جمعیت، مردم رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند چراکه پس از تمدید وزارت کشور، زمان اخذ رای به پایان خواهد رسید.

وی با تصریح اینکه رای حتی یک نفر هم تیری به قلب دشمن است، ابراز داشت: از آنجایی که انسان‎های متدین و علاقمند به نظام اسلامی باید سعی کنند به هر طریق ممکن این تیر را به سمت دشمن شلیک کنند بنابراین بهترین توصیه این است که هر ایرانی، رای خود را همچون تیری به سینه دشمن در صندوق‎های رای بیندازد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول