اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

حضور امروز مردم در انتخابات، عزت و آبروی اسلام است

امام جمعه چرام گفت: حضور امروز مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی ایران و عزت و آبروی اسلام است.

حضور امروز مردم در انتخابات، عزت و آبروی اسلام است

حجت‌الاسلام جعفر طزری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با پاسخ به این سئوال که پیام حضور مردم در انتخابات چیست، اظهار کرد: به لطف خداوند ما امروز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم که این حضور باشکوه دارای دو پیام است.

امام جمعه چرام یک پیام را برای دوستان داخلی و پیامی برای دشمنان دانست و عنوان داشت: برای دوستان این پیام را دارد که مردم تحت هر شرایطی به نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و حاضر نیستند انقلابی را که با خون دل به دست آورده‌اند به راحتی و به خاطر بعضی از مسائل فراموش کرده و انقلاب را از دست بدهند.

وی با اشاره به پیام انتخابات برای دشمنان، گفت: آنانی که امروز نظاره‌گر این انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و امید دارند که مردم صحنه را خالی کنند و انتخابات بی رمقی داشته باشیم وقتی نگاه کنند به حضور حماسه مردم در می‌یابند که هرچه را بافتند، امروز مردم رشته کردند.

این مسئول ادامه داد: هرچه دشمنان توطئه کردند و بر فشارها افزودند مردم بر مقاومت، ایستادگی و دلدادگی خود به نظام جمهوری اسلامی بیشتر افزودند.

طزری اظهار امیدواری کرد که شاهد آن حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری فرمودند باشیم و بیان فرمایش ایشان که « روز جمعه این حماسه سیاسی به اوج خود خواهد رسید »، خاطرنشان کرد: امروز یقیناً دل امام زمان (عج)، روح امام خمینی (ره)، شهدا و دل معظم‌له شاهد خواهد شد.

خطیب جمعه چرام در پاسخ به این سئول خبرنگار فارس مبنی بر توصیف حضور مردم در انتخابات امروز، ابراز کرد: حضور امروز همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند نماد اقتدار ملی ایران است، حضور مردم عزت و آبروی اسلام است، امروز مردم مسلمان جهان چشم دوختند به این انتخابات و وقتی می‌بینند بعد از چندین سال مشکلات و تحریم‌ها همچنان مردم پای صحنه هستند دلگرم خواهند شد و می‌فهمند می‌توان یک حکومتی بر اساس دین تشکیل داد.

انتهای پیام/82002/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول