اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رای مردم بالنده است

فرماندار اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به پشتوانه رای مردم بالنده و عزت‌مند در صحنه داخلی و بین‌المللی قدرت‌نمایی می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رای مردم بالنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر دقایقی پیش با حضور در یکی از شعبات اخذ رای در اطراف اردبیل و هنگام رای دادن خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان ما امروز بیش از هر زمان دیگر صلابت و اقتدار حضور این ملت را نشانه گرفته‌اند تا به اشکال مختلف به انقلاب اسلامی و حاکمیت دینی در این سرزمین لطمه زده و ضربه وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این میدان هیاهوی غرب آنچه که مسلم به نظر می‌رسد ضرورت آگاهی و بصیرت این ملت برای دفع این تهدیدها و توطئه‌های رنگارنگ دشمن است که تنها با حضور و مشارکت بالای مردم در صحنه‌های مختلف محقق می‌شود.

رئیس  ستاد انتخابات شهرستان اردبیل یکی از جلوه‌های حضور آگاهانه مردم در میدان سیاسی را مشارکت بالا در انتخابات توصیف کرد و یادآور شد: البته در تحقق حماسه اقتصادی نیز ملت ما باید شور‌آفرین حضور پیدا کرده و به نقطه اتکال استقلال و برقراری حاکمیت عقلانی در این کشور کمک کنند.

دبیر ادامه داد: از اولین ساعات رای‌گیری مردم مومن و متدین اردبیل با حضور شایسته خود سعی کردند دشمن را از ادامه مسیر ترفندهای خود ناامید کرده و میدان فراخ عزت و شوکت روز‌افزون را برای این سرزمین رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پر شور و نشاط در شهرستان اردبیل فراهم شده و تاکنون نیز بدون کوچکترین نقص این انتخابات در حال برگزاری است.

انتهای پیام/62004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول