اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر وفاداری به نظام است

امام جمعه شهر آبیک مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بیانگر وفاداری به نظام و ولایت فقیه دانست.

مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر وفاداری به نظام است

حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در حاشیه رأی‌گیری  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: مردم با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی ثابت می‌کنند که حامی انقلاب و نظام اسلامی، قدردان خون شهدا و امام راحل (ره) هستند.

وی با بیان اینکه این حضور نشانگر دفاع مردم از آرمان‌های امام و شهدا و نیز پشتیبانی از ولی فقیه است، افزود: امروز مردم با خلق حماسه سیاسی قلب دوست‌داران نظام اسلامی را شاد می‌کنند و دشمنان اسلام، قرآن کریم و انقلاب را به عزا و ماتم می‌نشانند.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: حضور گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا علاوه بر افزایش ثبات، استقلال، آزادی، سربلندی و افتخار برای ملت و نظام؛ ناامیدی، ذلت و نکبت را برای دشمنان اسلام و نظام به همراه دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شکست بسیار بزرگ، تاریخی و ذلت‌باری را برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان بی‌نشان و نشان‌دار ایران اسلامی رقم می‌زند.

وی اضافه کرد: با حضور پررنگ مردم در انتخابات دشمنان علاوه بر اینکه سر جایشان می‌نشینند، از تهدیدهای پوچ و یاوه‌گویی علیه ایران دست برمی‌دارند و عقب‌نشینی می‌کنند.

امام جمعه شهر آبیک تصریح کرد: مردم با مشارکت پرشور خود در انتخابات سبب می‌شوند مسئولان با قدرت، دست پر و پشتوانه عظیم ملت در مسائل هسته‌ای وارد عمل شوند.

موسوی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که تحریم‌ها هیچ‌گاه بر اراده پولادین و قوی ملت شریف ایران اثر نکرده و نخواهد کرد؛ چراکه به فرمایش امام راحل (ره) اگر حصار نظامی شویم، فرزند محرم هستیم و اگر حصار اقتصادی شویم، فرزند رمضان هستیم.

رئیس جمهور آینده قدرت خرید مردم را افزایش دهد

امام جمعه شهر آبیک با ذکر اینکه رئیس جمهور آینده باید ضمن تقویت پول ملی، قدرت خرید مردم را افزایش دهد، تصریح کرد: گرچه رفع مشکلات اقتصادی موجود زمان‌بر است؛ ولی رئیس جمهور آینده باید با به‌کارگیری افراد لایق، کاردان و شایسته و خدمت شبانه‌روزی به مردم، در راستای رفع مشکلات گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

موسوی افزود: رئیس جمهور آینده باید جلوی معضل گرانی را که درصدد است مردم و قشرهای کم‌درآمد را از پای درآورد، بگیرد.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید با استفاده بهینه از منابع و ثروت غنی ایران اسلامی در راستای رفع بیکاری و مشکلات مردم به ویژه جوانان از هیچ گونه تلاشی دریغ نکند.

امام جمعه شهر آبیک گفت: دولت جدید باید خوبی‌های دولت فعلی را داشته باشد و نقاط منفی آن را کنار بگذارد.

قانون همان پیروی از ولایت فقیه است

موسوی قانون اصلی کشور را همان پیروی از ولایت فقیه و اطاعت محض مسئولان و مردم از ایشان عنوان کرد و گفت: اگر مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود کنند و در حد اختیارات قانونی عمل کنند، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نقش نخست را در تصمیمات کلان کشور دارد که رئیس جمهور باید فرمان‌برداری از ایشان را ملاک اصلی قرار دهد و در واقع به جای مشکل‌سازی، مشکل‌سوز باشد.

امام جمعه شهر آبیک اضافه کرد: مسئولان باید منافع و مصالح نظام و ملت را بر منافع فردی و گروهی ترجیح داده، در برابر خلق حماسه سیاسی مردم، پاسخ مثبتی به این حماسه بی‌نظیر مردم بدهند.

دولت آینده فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری را اجرایی کند

امام جمعه شهر آبیک با تأکید بر اینکه دولت آینده باید با کمک قوای قضائیه و مقننه، فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری را اجرایی کند، تصریح کرد: اگر دولت فعلی و دولت‌های سابق به این فرمان جامه عمل می‌پوشاندند، امروز با این همه مشکل مواجه نبودیم و مشکلات اقتصادی رفع شده بود.

موسوی افزود: در فرمان ولی امر مسلمانان مبارزه با رانت‌خواری و فساد اقتصادی، گرانی‌ها و احتکارها، تحقق سلامت اقتصادی و مسائل مهم دیگر گنجانده شده بود.

گفتنی است، در مقدمه این فرمان هشت ماده‌ای، مقام معظم رهبری به تبیین اهداف نهایی حکومت اسلامی پرداخته‌اند و دو هدف «خدمت به مردم » و «برافراشتن پرچم عدالت اسلامی» را از اهداف نظام جمهوری اسلامی برشمردند که نباید دچار غفلت شوند.

شرایطی که مقام معظم رهبری به عنوان شاخصه‌های اجتماعی، اقتصادی زمان صدور فرمان خود برشمردند، دقیقاً در وضعیت فعلی نیز ملموس است.

در مقدمه فرمان مقام معظم رهبری در این مورد آمده است: «امروز کشور ما تشنه فعالیت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه‌گذاری مطمئن است و این همه، به فضایی نیازمند است که در آن سرمایه‌گذار، صنعتگر و عنصر فعال در کشاورزی و مبتکر علمی و جوینده کار، و همه قشرها از صحت و سلامت ارتباطات حکومتی و امانت و صداقت متصدیان امور مالی و اقتصادی مطمئن بوده و احساس امنیت و آرامش کنند.»

انتهای پیام/77006/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول