اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

شهدا و جانبازان ولی نعمت‌های ما هستند

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس با بیان اینکه شهدا و جانبازان ولی‌نعمت‌های ما هستند، گفت: جانبازان هم اجر شهید را دارند و هم اجر صابران در راه خدا را می‌برند.

شهدا و جانبازان ولی نعمت‌های ما هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در بازدید از تعدادی از خانواده‌های جانبازان دفاع مقدس که به مناسبت روز جانباز صورت گرفت، اظهار داشت: در روایات و آیات هر جا از مرد موفقی نام برده شده کنارش از همکاری یک زن سخن رفته است و اگر همکاری زن نباشد مرد موفق نمی‌شود که ان‌شاالله خداوند به همسران جانبازان اجر بدهد و در این روز مبارک که دل فاطمه زهرا (س) به واسطه تولد فرزند گرامیش شاد است، دل همسران جانبازان نیز شاد باشد.

وی افزود: در این ایام مبارک خداوند توفیق داد که این ماموریت از طرف رهبر معظم انقلاب به ما داده شود که از طرف ایشان خدمت بعضی از عزیزان جانباز باشیم و خدمتشان عرض سلام کنیم و این را جزء نعمت‌های الهی می‌دانیم که توفیق دیدار عزیزان جانباز را داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به پیش رو بودن روز جانباز، به عهده هر فردی از جامعه است که به ولی‌نعمتان خود سر بزند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: صبر و بردباری جانبازان عزیز هم در دوران مجروحیت و هم قبل از آن و همچنین هم‌اینک که شادابی و نشاط خود را حفظ کرده‌اند و الگویی برای دیگران هستند، ستودنی است که مزد این صبر و پایداری جانبازان بدون حساب و کتاب و آیه صریح قرآن است.

ایمانی ادامه داد: طبیعی است آنچه گذشته به عنوان حسنات در نامه عمل جانبازان عزیز ثبت و ضبط می‌شود و در روزی که «یوم لاینفع مال و لابنون» است از آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول