اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود:

جانبازان همچون دژی محکم شجاعانه برای دفاع از نظام و انقلاب جنگیدند

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: جانبازان همچون دژی محکم مردانه و شجاعانه برای رسیدن به حق و حقیقت قسمتی از اعضای بدن خود را به خداوند و میهن اسلامی تقدیم کردند.

جانبازان همچون دژی محکم شجاعانه برای دفاع از نظام و انقلاب جنگیدند

حمدالله قاسملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهارم شعبان سالروز ولادت جانباز بزرگ کربلا حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار کرد: رزمندگان و جانبازان در حساس‌ترین زمان برای حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب از میان مردم برای دفاع از کشورمان برخاستند.

وی اضافه کرد: جانبازان همچون دژی محکم مردانه و شجاعانه برای رسیدن به حق و حقیقت قسمتی از اعضای بدن خود را در راه حق و میهن اسلامی تقدیم کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اینکه همه مسلمانان حضرت ابوالفضل (ع) را به واسطه رشادت، جنگجویی و دلاوری می‌شناسند، تصریح کرد: ایشان به ما آموختند که ولایت‌مدار باشیم و در اوج قدرت از ولایت دفاع کنیم.

وی اذعان داشت: جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتدا به حضرت ابوالفضل (ع) عزیزترین دارایی خود را برای آزادی ولایت تقدیم کشورمان کردند.

قاسملو امروز وظیفه نسل جوان را آشنایی با اهداف و ایثارگری‌های جانبازان و احترام به آنها دانست و تصریح کرد: نسل اول و دوم انقلاب نیز باید جوانان را با رشادت و فداکاری جانبازان آگاه کنند.

وی با بیان اینکه مردم و جوانان برای درک خواسته‌ها و انتظارات جانبازان خود را در جای آنها قرار دهند، گفت: نیاز جانبازان فقط کمک به آنها در کوچه و خیابان نیست بلکه باید جایگاه ارزشمند جانبازان در کشورمان حفظ شود.

انتهای پیام/73008/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول