اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

جانبازان به عنوان ‌الگوی صبر و مقاومت نزد ایرانیان ارج نهاده شده‌اند‌

امام جمعه پلدشت گفت:‌ جانبازان یادگار آزمایش‌های بزرگ ملی بوده و همواره به عنوان الگوی صبر و مقاومت نزد ایرانیان ارج نهاده شده‌اند.

جانبازان به عنوان ‌الگوی صبر و مقاومت نزد ایرانیان ارج نهاده شده‌اند‌

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار داشت: جانبازان به عنوان افرادی که مهر و نشان جنگ تحمیلی را بر جسم خود به یادگار دارند، نشانه‌های خداوند بر روی زمین هستند تا مردم با تدبر در آنان هدایت یابند.

وی با اشاره به نام‌گذاری چهارم شعبان، روز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس به عنوان روز جانباز، اعلام کرد: این بزرگوار در طول زندگانی پربرکت خود به چیزی جز جلب رضای الهی و تبعیت از امام زمان خود اعتنا نکرد تا جایی که تا آخرین لحظه به عنوان علمدار سپاه امام حسین (ع) در رکاب ایشان بود و با شجاعت تمام در راه حفظ ارزش‌های اسلام در مقابل لشکر کفر جنگید و در نهایت پس از رسیدن به مقام ویژه جانبازی، به مقام رفیع شهادت نیز دست یافت.

دوزدوزانی به مقام رفیع جانبازان اشاره کرد و افزود: جانبازان که مهر و نشانی از جنگ تحمیلی بر جسم خود به یادگار دارند، نشانه‌های خداوند بر روی زمین هستند تا مردم با تدبر در آنان هدایت یابند.

وی ادامه داد: جانبازان یادگار آزمایش‌های بزرگ ملی بوده و همواره به عنوان الگوی صبر و مقاومت نزد ایرانیان ارج نهاده شده‌اند.   

دوزدوزانی به بیان فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با جایگاه جانبازان پرداخت و خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان جامعه ما برای رشد و تعالی خود و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی نیازمند الگوی مناسب هستند.

وی اضافه کرد: جانبازان به عنوان افرادی که قدرت‌های خدادادی به ودیعه گذاشته شده در نهادشان را به کار گرفتند و با صبر و مقاومت خود شگفتی‌ها آفریدند، یکی از بهترین الگوهای ممکن در عصر حاضر بر روی زمین هستند که نباید از برکت وجود آنان غافل شد.

انتهای پیام/61009/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول