اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان زنجان:

جانبازان همه داشته‌‌های خود را در طبقه اخلاص گذاشتند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‏‎فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس همه داشته‌‌های خود را در طبقه اخلاص گذاشتند.

جانبازان همه داشته‌‌های خود را در طبقه اخلاص گذاشتند

حجت‌الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار کرد: جانبازان به عنوان یکی از ذخیره‌ها و سرمایه‌های کشورمان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

وی با بیان اینکه جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس همه داشته‌‌های خود را در طبقه اخلاص گذاشتند، تصریح کرد: جانبازان با تبعیت از علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) از همه موجودیت کشورمان دفاع و به مقام جانبازی نائل شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان وظیفه مردم را احترام گذاشتن به قدر و منزلت جانبازان دانست و اذعان داشت: ملت ایران باید از اهداف جانبازان برای مبارزه با رژیم صدام در دوران دفاع مقدس آگاه باشند.

وی با بیان اینکه جانبازان برای حفظ ارزش‌های دینی و حفظ دستاوردهای انقلاب نهایت تلاش خود را انجام دادند، گفت: جانبازان برای بقای کشور و حفظ دین جسم و جان خود را تقدیم کشورمان کردند.

حجت‌الاسلام معبودی تقدیم جان خود برای زنده نگه داشتن دین اسلام و عزت و سربلندی کشورمان را پیام ایثار و فداکاری جانبازان برای نسل جوان دانست.

وی تصریح کرد: جانبازان به عنوان پیام‌رسانان ارزش‌های اسلام نقش بسزایی در دفاع از کشورمان دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به وظیفه نسل جوان در برخورد با جانبازان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نسل جوان باید آگاه باشند که جانبازان خدمت بزرگی در حق کشورمان انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: اگر امروز نسل جوان با این ارزش‌ها آشنا باشند قدر و منزلت جانبازان را به جای می‌‌آورند.

حجت‌الاسلام معبودی غفلت نسل جوان در برخورد با جانبازان را آشنا نبودن آنها با ارزش‌‌های جانبازان دانست و افزود: رسالت همه بزرگان این است که نسل جوان را با فداکاری‌های آنها آشنا کنند.

وی ادامه داد: با آگاه و آشنا شدن نسل جوان از ارز‌ش‌های جانبازان آنها نیز برای پایداری و حفظ دین اسلام دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول