اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

جانبازان با گرانترین سرمایه خود در راه خدا بازی کردند

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جانبازان با گرانترین سرمایه خود در راه خدا بازی کردند گفت: ارج و سپاسگزاری مردم از جانبازان نباید از روی احساس ترحم باشد.

جانبازان با گرانترین سرمایه خود در راه خدا بازی کردند

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان حضرت ابوالفضل (ع) را بزرگترین جانباز عالم تشیع و اسلام دانست و اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با تاسی از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی در جبهه‌ها حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس خسارت‌هایی به مردم وارد شد، تصریح کرد: به علت ایثارگری‌های جانبازان روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: مردم باید اهمیت ویژه‌ای برای جانبازان قائل شوند تا نسل جوان نیز از ایثار آنها الگو و سرمشق بگیرند.

وی با بیان اینکه ارج و سپاسگزاری مردم از جانبازان نباید از روی احساس ترحم باشد، گفت: جانبازان برای حفظ انقلاب جان خود را به خداوند اهدا کردند، چراکه چیزی عزیزتر از جان انسان وجود ندارد.

طهماسبی دفاع جانبازان را برای آزادی کشورمان، دین اسلام و حفظ ناموس دانست و اظهار کرد: به خاطر ایثار و گذشت جانبازان اکنون ملت ایران توانسته است به راحتی در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

وی ادامه داد: پشتوانه آزادی ملت ایران ایثار و فداکاری‌ جانبازان است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: امروز آزادی و عزت ملت ایران به خاطر تحمل سختی‌های جانبازان و خانواده‌های آنان و هزاران شهید به خون خفته است.

وی به وظیفه نسل جوان در برخورد با جانبازان اشاره کرد و افزود: متولیان فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی باید نسل جوان را آگاه کنند.

طهماسبی تصریح کرد: جوانان خاطرات آزادگان و اسیران را مطالعه کنند و گذشت آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/73008/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول