اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب

نمایشگاه «عکس نور» در میناب برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: از دیروز نمایشگاه عکسی با عنوان «عکس نور» در فرهنگسرای شهید بهشتی این شهرستان برپا شده است.

نمایشگاه «عکس نور» در میناب برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضا اوژند گفت: به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) نمایشگاه عکسی به نام «عکس نور» در فرهنگسرای شهید بهشتی جهت بازدید عموم برپا شده است.

وی ادامه داد: این عکس‌ها مربوط به دوران مبارزه‌های امام راحل از قیام 15 خرداد سال 42 تا دوران انقلاب است که با همکاری هنرمندان میناب برای آشنایی هر چه بیشتر مردم خصوصاً نسل جوان و نوجوان در معرض دید قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب با تأکید بر این‌که سیره امام راحل در جامعه باید بیشتر تبیین شود، گفت: امروز آزادگان جهان از امام خمینی (ره) الگو‌برداری می‌کنند و با گذشت 24 سال از رحلت ایشان باید در عمل نشان دهیم از آن وجود مقدس، آرمان‌های ایشان و مکتبی که پایه‌گذاری کردند، فاصله نگرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) به راستی ملت ایران را از یوغ استکبار بیرون کشید و در حالی که همه اسیر فکری و جسمی بودند و منابع کشورمان به یغما می‌رفت ما را نجات و به ایرانیان آزادی بخشید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب اظهار داشت: وظیفه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی حمایت و پشتیبانی از برگزاری مناسب و با شکوه مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی است و این به منزله هویت دینی ما است.

اوژند در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با فرارسیدن سالگرد امام خمینی (ره) هنرمندان با سیاه‌پوش کردن فرهنگسرای شهید بهشتی میناب، نصب تصاویر و پلاکاردهای تسلیت، پخش سرود‌های حزن‌انگیز، پخش سخنرانی‌های تاریخی امام راحل، برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بروشورهایی منتخب از وصیتنامه و سخنرانی‌های امام خمینی (ره) مربوط به انتخابات و همچنین شرکت در مراسم عزاداری خود را در این عزای عمومی سهیم دانستند.

انتهای پیام/88001/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول