اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر شیراز تصویب کرد

تشکیل مجموعه خدمت‌رسانی به ایثارگران شهرداری

شورای اسلامی شهر شیراز تشکیل مجموعه‌ای در شهرداری این شهر را برای رسیدگی و خدمت‌رسانی به ایثارگران شهری مصوب کرد.

تشکیل مجموعه خدمت‌رسانی به ایثارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بعدازظهر امروز در دویست و نود و چهارمین جلسه شورای شهر شیراز ارائه لایحه‌ای جامع توسط شهرداری به منظور ارائه خدمات به جان‌باختگان در حوادث کاری این نهاد تصویب شد.

در این مصوبه آمده است: به منظور رسیدگی ویژه به خانواده جان‌باختگان شهرداری در حوادث کاری، شهرداری ظرف مدت یک ماه لایحه مورد نیاز را تهیه و به شورا ارائه دهد.

اعضای شورا ضمن موافقت با دو فوریت طرح حمایت از کارکنان شهرداری در حوادث غیرمترقبه و به ویژه پرسنل فوت شده در سایت برم‌شور، درج نام هفت جان‌باخته این ضایعه در فهرست شهدا و ارائه خدمات به خانواده آنها را مورد تاکید قرار دادند.

همچنین مصوب شد؛ به منظور تجلیل از تلاشگران شهرداری یکی از میادین یا پروژه‌های بزرگ شهر برای نامگذاری مرتبط با حادثه برم‌شور به شورا معرفی شود.

*خدمات‌رسانی به بازماندگان در حد خانواده شهدا

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه گفت: شهرداری باید به منظور حمایت از خانواده درگذشتگان سایت برم‌شور از طریق بنیاد شهید و ایثارگران قرار گرفتن خانواده این افراد در فهرست ارائه خدمات ویژه را پیگیری کند.

زین‌العابدین عرب افزود: اگر این امر از طریق بنیاد شهید میسر نشد خدمات‌رسانی خود شهرداری به بازماندگان باید مانند خانواده شهدا باشد.

به گفته وی، در تهران و برخی کلان‌شهرهای کشور طرحی ارائه شده است که خانواده جان‌باختگان شهرداری حین سوانح و حوادث کاری از امتیازات ویژه بهره‌مند می‌شوند.

مظفر مختاری دیگر عضو شورا بود که خواستار نامه‌نگاری برای دریافت برخی خدمات از دستگاه‌ها و ارگان‌های خارج از شهرداری به منظور دریافت خدمات ویژه برای خانواده جان‌باختگان برم‌شور شد.

انتهای پیام/2448/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول