اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

نظارت بر بازار در کاهش تخلفات موثر است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: نظارت بر بازار توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در کاهش تخلفات واحدهای صنفی و غیر صنفی استان، موثر است.

نظارت بر بازار در کاهش تخلفات موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بعد از ظهر امروز عبادالله اکبری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سال جاری نزدیک به 80 هزار بازرسی از واحدهای فروش کالا و ارائه خدمات در آذربایجان غربی انجام شده است.

وی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تا امروز، تصریح کرد: در این مدت 3 هزار و 641 پرونده تخلف در آذربایجان غربی تشکیل شده است.

اکبری ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 312 میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: تخلفات واحدهای صنفی و غیر صنفی پس از کشف و تشکیل پرونده به منظور صدور حکم نهایی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

وی بیشترین تخلفات کشف شده در بازرسی‌های مأموران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی را در زمینه‌های خدمات عمومی و همچنین فروش کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتئینی، غلات، حبوبات، روغن خوراکی، قند، شکر و برنج عنوان کرد و گفت: تاکنون چهار هزار تخلف در آذربایجان غربی کشف شده است.

اکبری به نقش بازرسی‌های کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در ارتباط با تخلفات واحدهای صنفی و غیر صنفی استان اشاره کرد و ابراز داشت: نظارت مستمر بر عرضه و تقاضای بازار و همچنین مبارزه با احتکار و گران‌فروشی در کاهش تخلفات تأثیر مستقیم دارد.

گفتنی است 184 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به طور مستمر بر بازار و واحدهای خدماتی استان نظارت دارند.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول