اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان:

بیش از 11000 بازرسی از واحدهای صنفی زنجان انجام شده است

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان از انجام 11 هزار و 698 مورد بازرسی در سطح استان از واحدهای صنفی خبر داد و گفت: 242 پرونده ناشی از این بازرسی‌ها تشکیل شده است که تخلف 345 واحد ثابت شده است.

بیش از 11000 بازرسی از واحدهای صنفی زنجان انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هادی تقی‌لو امروز در سومین جلسه تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به اینکه قیمت اقلام مایحتاج عمومی در بازار نسبت به جلسه گذشته تغییرات قابل توجهی نیافته است، اظهار داشت: افزایشی در قیمت مرغ تازه روی داده است که دلیل آن آغاز خرید تضمینی این محصول است.

وی هم چنین از افزایش قیمت برنج در استان خبر داد و افزود: این افزایش قیمت به دلیل عبور از فصل برداشت است که با نزدیک شدن به این فصل قیمت‌ها متعادل می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان به صدور قانون ممنوعیت خروج برخی حبوبات از جمله لوبیا و گندم اشاره و تصریح کرد: هر گونه نقل و انتقالی در این مورد باید با مجوز سازمان انجام شود.

وی با بیان اینکه شکر و قند استانها به صورت سهمیه تحویل داده می‌شود، اضافه کرد: خروج این اقلام از استان بدون مجوز غیر قانونی است.

*افزایش قیمت آهن

تقی‌لو به افزایش غیر معقول آهن و تیر آهن در سطح استان زنجان اشاره و ادامه داد: امکان خرید این اقلام به دلایلی در استان وجود ندارد و می‌توان گفت که این کالا در زنجان به صورت انحصاری خرید می‌شود.

وی تاکید کرد: خرده فروشی یکی از دلایل افزایش قیمت آهن و تیرآهن در استان زنجان است که موضع از طریق مرکز در حال پیگیری است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان از انجام 11 هزار و 698 مورد بازرسی در سطح استان خبر داد و گفت: 242 پرونده ناشی از این بازرسی‌ها تشکیل شده است که تخلف 345 واحد ثابت شده است.

وی از گزارش 576 مورد تخلف توسط مردم به نهادهای نظارتی خبر داد و افزود: از این تعداد 65 مورد تخلف ثابت شده است و تعدادی هم در دست بررسی است.

تقی‌لو تصریح کرد: موجودی انبارهای بخش خصوصی در اقلام و مایحتاج عمومی مردم وضعیت مطلوبی دارد.

وی از بازرسی 120 واحد نانوایی طی چند وقت اخیر خبر داد و گفت: این تعداد هشت مورد تخلف مشاهده و ثبت شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه کمبودی به لحاظ آرد در سطح نانوایی‌های مشاهده نشده است، تصریح کرد: ساماندهی حمل و نقل آرد برای خبازی‌های مورد انتظار است.

وی از جذب 2 هزار 640 تن شکر در استان خبر داد و گفت: این میزان شکر با قیمت یک هزار 800 تومان توزیع در حال توزیع و شکر خارج از سهمیه اعلام شده در حال جذب است.

تقی‌لو تعداد فروشگاه‌هایی را که در حال حاضر اقدام به توزیع شکر می‌کنند، 27 فروشگاه اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول