اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبلیغات انتخاباتی در این دوره آلوده کاغذ بازی‌های زیاد و توهین به کاندیداها نشد

آقاتهرانی: نمره اخلاقی انتخابات این دوره قابل قبول است/ شور انتخاباتی روزافزون است

دبیرکل جبهه پایداری گفت: تبلیغات انتخاباتی در این دوره آلوده کاغذ بازی‌های زیاد و توهین به کاندیداها نشد و نمره اخلاقی انتخابات این دوره نمره قابل قبولی بود.

آقاتهرانی: نمره اخلاقی انتخابات این دوره قابل قبول است/ شور انتخاباتی روزافزون است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: فردا آرای زیادی خواهیم داشت و همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه انتخابات حضور داشته و در سرنوشت کشور دخیل هستند، چراکه کشور برای مردم بوده و باید رئیس جمهورشان را خود انتخاب کنند.

دبیرکل جبهه پایداری خاطرنشان کرد: این دوره با دوره‌های قبل قابل مقایسه نیست و شاهد پرهیز از اسراف و تزویر در انتخابات بودیم.

وی ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی در این دوره آلوده کاغذ بازی‌های زیاد و توهین به کاندیداها نشد و نمره اخلاقی انتخابات این دوره نمره قابل قبولی بود.

آقاتهرانی سخنان و منویات رهبری در مورد انتخابات را مؤثر دانست و اذعان داشت: نامزدها باید بعد از اتمام رأی‌گیری به نتایج اعتماد داشته و به آن احترام بگذارند تا هیچ اتفاق ناگواری رخ ندهد.

وی ابراز داشت: رأی پایین بعضی از کاندیداها در انتخابات طبیعی است و افراد دیگر نسبت به فرد برتر،‌ آرای کمتری خواهند داشت.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) متذکر شد: این انتخابات برای تمام مردم و مسئولان فرصت خوبی بود تا در مورد نامزدها،‌ فرد اصلح و مقام ولایت فقیه صحبت کنند؛ همچنان که مردم نیز اقبال خوبی در این زمینه داشتند.

وی اظهار داشت: فردا مردم به جهانیان نشان خواهند داد که نظام را قبول دارند. از تمامی رسانه‌های دنیا برای ضبط و ثبت این موضوع به ایران آمده‌اند، هرچند که برخی نمی‌خواهند این حضور در جهان دیده شود.

آقاتهرانی در پایان یادآور شد: رسانه‌های بیگانه تبلیغات می‌کنند که شور انتخاباتی کم است؛ در حالی که در روزهای پایانی تبلیغات کاندیداها، شور مردم برای حضور در انتخابات خیلی زیاد شد و فردا نیز شاهد خلق حماسه سیاسی خواهیم بود.

انتهای پیام/2258/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول