اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مهدوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس:

‌ملت ایران چشم طمع دشمنان را کور ‌کردند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان ملت ایران این خیال خام را در سر می‌پرورانند که نتیجه تحریم‌های اخیر را با کم رنگ کردن حضور ملت در انتخابات امروز مشاهده کنند، اما مردم آگاه ایران همچون همیشه با حضور پرشور خود چشم طمع دشمنان را کور می کنند.

‌ملت ایران چشم طمع دشمنان را کور ‌کردند

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره تأثیر حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه اظهار کرد:  حضور پرشکوه و حماسی مردم در پای صندوق‌های رای تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت کشور دارد و دشمنان همیشگی ایران از این مسئله به شدت نگران هستند.

وی با بیان اینکه تأثیر حضور حداکثری مردم در انتخابات بین‌المللی است، افزود: دوستان ایران در خارج از کشور چشم به تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات دارند و در کنار آنها دشمنان و مستکبرانی همچون آمریکا نیز درصدد هستند تا نتایج  تحریم‌های خود را با کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات شاهد باشند که این خیال خام را همچون همیشه به گور می‌برند.

عضو مجمع خبرگان رهبری تاکید کرد: با توجه به حساسیت زیاد دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی ایران مردم ایران نیز با حساسیت، آگاهی و بصیرت بیشتری در انتخابات شرکت می‌کنند چرا که وظیفه ملی و شرعی بیشتری برای این حضور احساس می‌کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب فردا در پای صندوق‌های رای رقم بخورد و حضور گسترده و پرشور ملت، کام مردم ایران را به ویژه در ایام مبارک شعبانیه شیرین کند.

انتهای پیام/63008/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول