اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکبری اعلام کرد

رسیدگی به شکایات 5 هزار تماس تلفنی سازمان صنعت آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از مجموع 8 هزار تماس تلفنی با سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به شکایات واصله 5 هزار مورد از آنها رسیدگی شد.

رسیدگی به شکایات 5 هزار تماس تلفنی سازمان صنعت آذربایجان‌غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی آذربایجان غربی، اظهار داشت: امسال نزدیک به 400 هزار مورد بازرسی در بخش‌های مختلف از جمله تولیدی، خدماتی، خدمات فنی و توزیعی استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی و غیر صنفی آذربایجان غربی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در قالب طرح‌های مختلف انجام می‌گیرد، تصریح کرد: طرح‌های نظارتی ویژه نوروز، کمیت و کیفیت کالاهای بسته بندی شده، ماه مبارک رمضان، بازگشایی مدارس و طرح تشدید بازرسی از جمله این طرح‌ها است.

اکبری با اشاره به ایجاد زمینه مناسب برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌ها، خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر بازار عرضه و تقاضا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی سبب کاهش تخلفات در واحدهای صنفی و غیر صنفی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: عدم درج قیمت، گران فروشی، کم فروشی، تقلب، اخفا و امتناع از عرضه کالا و خدمات از جمله تخلفاتی است که به وفور توسط واحدهای صنفی انجام می‌شود.

وی به کشف بیش از دو هزار تخلف و تشکیل بیش از 18 هزار پرونده تخلف در واحدهای صنفی و غیر صنفی آذربایجان غربی از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها یک هزار و 306 میلیارد ریال است.

اکبری مشارکت و همکاری مردم با سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در زمینه مبارزه با تخلفات واحدهای صنفی و غیر صنفی استان را ضروری دانست و ابراز داشت: طی هشت هزار تماس تلفنی با سامانه 124 و وصول شکایات مردم از تخلفات واحدهای صنفی، پنج هزار مورد از آن‌ها توسط بازرسان سازمان رسیدگی شده است.

انتهای پیام/61010/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول