اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا خبر داد

اجرای طرح رحمت در واحدهای صنفی صومعه‌سرا

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از اجرای طرح «رحمت» به منظور تنظیم قیمت و کنترل بر عملکرد واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح رحمت در واحدهای صنفی صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محسن آهنی صبح امروز در جلسه اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اجرای طرح «رحمت» را به منظور تنظیم قیمت و کنترل بر عملکرد واحدهای صنفی و توزیع سبد حمایتی دولت در این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طرح «رحمت» همزمان با سراسر کشور در صومعه‌سرا در حال انجام است، تصریح کرد: این طرح به مناسبت حلول ماه مبارک رجب و با هدف ایجاد آمادگی در بازار صومعه‌سرا برای استقبال از ماه معنوی رمضان انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا اجرای طرح مذکور را تا 10 خرداد جاری اعلام کرد.

به گفته وی،در راستای اجرای این طرح توزیع کالای اساسی سبد خانوار مانند «شکر» با نرخ مصوب دولتی از طرف نمایندگی‌های مجاز صومعه‌سرا در بین شهروندان توزیع می‌شود. نرخ شکر دولتی در راستای طرح رحمت بالغ بر 15هزار و 500 ریال از طرف دولت تعیین شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح رحمت بالغ بر 20 واحد صنفی از اتحادیه‌های خواروبار، لبنیات و قصاب‌های صومعه‌سرا اقدام به ارائه تخفیفات ویژه پنج تا 15 درصدی توزیع کالای خود در بین شهروندان کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه کالای مذکور به صورت مستقیم و غیرمستقیم تأثیر مهمی در سبد خرید خانوارها دارد، متذکر شد: نظارت‌ها و کنترل بر این بخش به صورت بررسی ستادی و عملیاتی در راستای جذب و توزیع کالای اساسی در صومعه‌سرا انجام می‌شود.

وی اجرای بازرسی‌های ویژه ماه مبارک رجب از بازارهای صومعه‌سرا را اولویت اصلی برنامه کاری اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا برشمرد.

آهنی یادآور شد: نظارت و بازرسی از بازار صومعه‌سرا با همکاری تیم‌های بازرسی متشکل از کارشناسان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انجام می‌شود.

به گفته وی، بازرسی‌های مذکور در قالب گشت‌های مشترک از فروشگاه‌ها و مراکز تأمین و توزیع کالای مصرفی خانوارها در صومعه‌سرا اجرا می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از شهروندان این شهرستان خواست تا هرگونه شکایت، پیشنهاد و یا گزارش از واحدهای صنفی را با سامانه 124 این اداره درمیان بگذارند.

انتهای پیام/84003/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول