اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

نصب کپسول اطفاء حریق در واحدهای صنفی بازار همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از نصب کپسول اطفاء حریق و محافظ جان در واحدهای صنفی بازار همدان خبر داد.

نصب کپسول اطفاء حریق در واحدهای صنفی بازار همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا عسکری ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی بازار که در سال‌های گذشته مطرح شده بود، اظهار کرد: این طرح متأسفانه جنبه اجرایی نگرفت و آنچه در حادثه اتفاق افتاد مبنی بر آن بود که اصول انبارداری رعایت نشده بود.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر در بازار حادثه‌ای ناشی از برق نداشتیم، افزود: از امروز آمادگی داریم که با همکاری شهرداری و واحدهای کسبه، بازار را اعمال کارشناسی کرده و انجام وظیفه کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار مورد استعلام با سازمان آتش‌نشانی مبنی بر قرار دادن سیم‌کشی مغازه، نصب کپسول اطفاء حریق، ایجاد محافظان جان در واحدهای صنفی صورت گرفته که این سازمان انجام داد.

رئیس مجمع امور صنفی همدان نیز با بیان اینکه کابل‌های برخی از مغازه‌ها غیر استاندارد است، گفت: اینکه در برخی شبکه‌های برق مغازه‌ها مشکل وجود دارد، شکی نیست و به آنها اعلام کردیم که در صورت عدم اصلاح شبکه‌های برق، برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد.

حمیدرضا فرسایی ‌وحید با بیان اینکه برخی کابل‌های مغازه‌ها خارج از گارد صنفی است، افزود: قریب به 30 سال است که گارد صنفی برای واحدهای صنفی تعریف نشده و نظارت امور برق نیز بر آن انجام نمی‌شود.

وی ساماندهی بازار همدان را نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: با هماهنگی مجمع امور صنفی با واحدهای صنفی می‌توان ساماندهی راسته بازار همدان را انجام داد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول