اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در سرزمین ولایت-351:

سبحانی‌فر: حضور حداکثری در 24 خرداد به معنای نبود تفکر رفاه‌طلبی در مردم است

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: مردم در روز 24 خرداد‌ ماه امسال به جهانیان نشان می‌دهند که تفکر رفا‌ه‌طلبی در آنان وجود ندارد و به سبب تحریم‌ها و تهدیدات کشورهای غربی از نظام و انقلاب خویش دست نمی‌کشند.

سبحانی‌فر: حضور حداکثری در 24 خرداد به معنای نبود تفکر رفاه‌طلبی در مردم است

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به سبب تبلیغات سویی که غرب علیه ایران انجام داده از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم باید با مشارکت و همیاری نظام از دخالت‌ها و تهدیدات غرب علیه کشور جلوگیری کنند و سبب خلق حماسه سیاسی شوند.

سبحانی‌فر عنوان کرد: حضور حداکثری مردم با توجه به سیاست‌های داخلی و شرایط فعلی ایران و همچنین برنامه‌ریزی‌های کشورهای غربی تاثیرگذارترین جریان در انتخابات به شمار می‌رود.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای جواب آری دوباره به جمهوری اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: مردم در روز 24 خرداد‌ماه امسال به جهانیان نشان می‌دهند که تفکر رفا‌ه‌طلبی در آنان وجود ندارد و به سبب تحریم‌ها و تهدیدات کشورهای غربی از نظام و انقلاب خویش دست نمی‌کشند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی اظهار کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دین و اسلام بوده است و فشارهای کشورهای غربی نمی‌تواند مردم را از اهداف اصلی خویش دور کند.

* حکومت اسلامی حکومت مردم بر مردم است

سبحانی‌فر با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا، عنوان کرد: شوراهای شهر و روستا در قانون اساسی نظام ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و حکومت اسلامی حکومت مردم بر مردم است که با انتخابی اصلح و برتری بهترین گزینه می‌توان این حکومت را به بهترین شیوه به جلو حرکت داد.

وی خاطرنشان کرد: باید مردم دقت کنند افرادی را انتخاب کنند که کارآمد و دارای تخصص‌های مورد نیاز جامعه و شهر باشد تا بتواند امور کشور و سیاست‌های نظام را جزو اهداف اصلی خویش قرار دهد و بر مبنای آن حرکت کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعضای شورای شهر منتخبان مردم هستند و اگر بتوانند در تعامل و ارتباط موثر با مسئولان قرار بگیرند در پیشبرد اهداف و موفقیت روزافزون شهر خود تاثیرگذارتر عمل می‌کنند.

انتهای پیام/70018/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول