اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، چادگان و فریدونشهر در مجلس:

هر رای مهر تاییدی بر پیکر نظام اسلامی است

نماینده مردم فریدن، چادگان و فریدونشهر در مجلس گفت: هر رای که توسط ملت ایران داده می‌شود صرف نظر از آنکه به چه شخصی داده می‌شود، مهر تاییدی است بر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

هر رای مهر تاییدی بر پیکر نظام اسلامی است

محمدعلی اسفنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شرایط حال حاضر کشور ایران، یک موقعیت کاملا ویژه‌ای است.

وی در ادامه بیان کرد: هر یک رایی که توسط یک نفر ایرانی در صندوق انداخته می‌شود، مفهوم خاص خودش را دارد و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند: هر رای که توسط ملت ایران داده می‌شود، صرف نظر از آنکه به چه شخصی رای داده است، مهر تاییدی است بر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از طرفی دیگر با دادن یک رای بیشتر قائل به آن هستیم که در تعیین سرنوشت کشورمان خود بطور مستقیم مشارکت کنیم و سرنوشت چهار سال آتی کشور را به دست خود رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: از جنبه‌ای دیگر باید همیشه توجه کنیم که دشمنان، هرگز دست از دشمنی و خصومت نسبت به نظام ایران و مردم بر نداشته‌اند و هر لحظه در انتظارند که احساس کنند، مردم از آرمان‌های انقلاب و امام دست کشیده‌اند و از مشکلات خسته شدند؛ لذا با دادن هر رای تمام امیدهای دشمنان اسلام و این نظام را باطل و به یاس تبدیل خواهد شد.

اسفنانی در پایان گفت: مردم ایران از بلوغ سیاسی و هوشیاری بالایی برخوردارند و اهمیت حضور و مشارکت حداکثری را قطعا درک خواهند کرد و این حماسه سیاسی را با حداکثر ظرفیت به منصه ظهور می‌رسانند و وضعیت را برای پیشرفت و آبادانی هر چه بهتر کشور فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول