اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله صفایی‌بوشهری مطرح کرد

انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام و رهبری/ ملت حماسه خلق می‌‎کنند

امام جمعه بوشهر با تاکید بر انتخابات فرد اصلح بر اساس معیارهای امام و مقام معظم رهبری گفت: ملت بزرگ ایران فردا حماسه بزرگی خلق خواهند کرد.

انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام و  رهبری/ ملت حماسه خلق می‌‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته اعضای ستاد انتخابات اظهار داشت: دنیا فردا از حضور میلیونی ملت بزرگ ایران انگشت به دهان خواهد ماند.

وی بیان کرد: ملت وفادار ایران اسلامی فردا با حضور حماسی خود، ضمن خلق حماسه سیاسی، دشمنان نظام را هم ناامید خواهند کرد.

امام جمعه بوشهر گفت: با تمهیدات بسیار خوبی که از ماه‌ها قبل اندیشیده شده، استان بوشهر بسیار مهیا و جلوتر از برنامه‌های تعیین شده و آماده حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد است.

صفایی بوشهری گفت: استان بوشهر آمادگی کامل در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری در این عرصه را دارد و برگ زرین دیگری در حماسه بزرگ و تاریخی استان رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه ما باید در این انتخابات حضوری حماسی داشته باشیم، تصریح کرد: هر رأی مردم به عنوان یک سرباز سیاسی در خط مقدم دفاع سیاسی از نظام است.

صفایی‌بوشهری همچنین با بیان اینکه هر رأی مردم به منزله یک شکست برای جهان استکبار است، عنوان داشت: هر رأی مردم، به معنای مشارکت و همراهی در عرصه‌های مختلف و ولایتمداری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود بر ضرورت انتخاب فرد اصلح با شاخصه‌هایی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ارائه فرموده‌اند، تأکید کرد.

صفایی‌بوشهری گفت: با حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد، برگ زرین دیگری بر کتاب آسمانی این انقلاب خواهیم دید.

انتهای پیام/66006/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول