اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

مردم روز 24 خرداد به جهانیان می‌فهمانند که تابع ولایت فقیه هستند

امام جمعه آبدان گفت: مردم روز 24 خرداد به جهانیان می‌فهمانند که تابع ولایت فقیه هستند.

مردم روز 24 خرداد به جهانیان می‌فهمانند که تابع ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید علی حمیدی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرستان جم به تبیین چگونگی خلق حماسه سیاسی پرداخت و اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه اساسی است.

وی ضمن اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به بررسی نقش ولایت فقیه در جامعه و نظام مقدس اسلامی پرداخت.

حمیدی‌نژاد افزود: هیچ وقت انسان‌ها بدون ولایت و سرپرستی رها نشده‌اند و قدمت ولایت به زمان خلق آدم ابوالبشر برمی‌گردد و تا قیامت هم ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: اگر ما به اندازه هزاران سال عبادت کنیم و نماز و روزه به‌جا بیاوریم ولی در قلب و دل خود به ولایت اعتقاد نداشته باشیم، همه عبادت‌ها بی‌حاصل و به هدر رفته است و ولایت فقیه بعد از غیبت کبری هم عقلا و هم شرعا نمی‌تواند که وجود نداشته باشد و شرط لازم است.

این مسئول در ادامه به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: در 24 خرداد همه آحاد جامعه سرنوشت‌ساز هستند و با تبعیت از ولایت فقیه و حضور حداکثری در این انتخابات، حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهیم زد و در این امتحان الهی سربلند و سرافراز بیرون خواهیم آمد.

وی در پایان تصریح کرد: بار دیگر مردم با حضور خود به جهانیان خواهند فهماند که تابع ولی فقیه هستند و توطئه‌های استکبار کارساز نخواهد بود و مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

انتهای پیام/2451/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول