اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قم:

مهیا شدن شرایط مطلوب برای فعالیت خبرنگاران در 24 خرداد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قم اظهار کرد: زمینه لازم برای فعالیت خبرنگاران برای مخابره اخبار انتخابات در قم فراهم شده و هماهنگی لازم به عمل آمده است.

مهیا شدن شرایط مطلوب برای فعالیت خبرنگاران در 24 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد جواد آل احمد عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان قم که در تالار امام رضا استانداری قم برگزار شد از همکاری رسانه‌ها در روند برگزاری انتخابات در استان قم تقدیر کرد و گفت: در زمینه برگزاری انتخابات در خصوص فعالیت‌های اجرایی صورت گرفته تاکنون بیش از 200 خبر در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه قم از نظر خبر و رویدادهای خبری دارای جایگاه بسیار مهمی در کشور است تاکید کرد: در زمینه اخبار انتخابات نیز خبرهای منتشر شده در قم دارای اهمیت بسیار زیادی هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در عرصه رسانه و فضاسازی شهری برای تهییج و تشویق حضور مردم در انتخابات بیان کرد: در روز انتخابات ستاد انتخابات در تالار معصومیه استانداری قم مستقر خواهد شد و طبق هماهنگی به عمل آمده با صداوسیمای قم فعالیت‌های این ستاد، اخبار و اطلاعیه‌ها به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زمینه لازم برای فعالیت خبرنگاران برای مخابره اخبار انتخابات در قم فراهم شده و هماهنگی لازم به عمل آمده است یادآور شد: کارت‌های خبرنگاران با هماهنگی اداره کل ارشاد قم صادر خواهد شد و شرایط مطلوبی در این زمینه فراهم شده است.

آل احمد با اشاره به اینکه تاکنون 9 جلسه کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان قم فراهم شده است، گفت: امیدواریم که با همکاری رسانه‌ها زمینه هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن انتخابات را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2258/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول