اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک روحانی اهل سنت:

حماسه‌ای دیگر در 24 خرداد رقم می‌خورد/ انسجام راه نفوذ را بر دشمن می‌بندد

امام جمعه موچش بر انسجام هرچه بیشتر مردم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: جهانیان منتظر حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران در عرصه انتخابات باشند.

حماسه‌ای دیگر در 24 خرداد رقم می‌خورد/ انسجام راه نفوذ را بر دشمن می‌بندد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا اقبال بهمنی ظهر امروز در مراسم پرچمداران حماسه سیاسی در سنندج اظهار کرد: اتحاد و انسجام ملت ایران و پیروی آنان از رهنمودهای عالمانه ولایت فقیه همواره به عنوان شاخص‌های تعالی و توسعه ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون مطرح بوده است.

وی افزود: روحیه ایمان و خودباوری ایرانیان در طول سه دهه از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی عزت و تعالی روزافزون را برای ملت ایران به ارمغان آورده و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظامی پیشرو و مترقی به جهانیان معرفی کرده است.

امام جمعه موچش بر مشارکت گسترده مردم در عرصه‌‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: اقتدار ایران اسلامی در گرو مشارکت گسترده مردمی است.

ماموستا بهمنی خواستار هوشیاری و بصیرت روزافزون ملت ایران در برابر توطئه‌های گسترده دشمنان شد و بر حضور گسترده مردم در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و حماسه‌آفرینی در این حوزه‌ها تأکید کرد‌.

وی افزود: روحیه ایمان و خودباوری ایرانیان در طول سه دهه از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی عزت و تعالی روزافزون را برای ملت ایران به ارمغان آورده است و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظامی پیشرو و مترقی به جهانیان معرفی کرده است.

امام جمعه موچش خاطرنشان کرد: باید با حفظ وحدت و انسجام ملی و دینی خویش و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در سایه تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداریم و در این مسیر نیز همواره آیات قرآنی و مبانی اسلامی را تراز و روشنگر راه خویش قرار دهیم.

وی به مبحث انتخابات و جایگاه شوراهای در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: تقویت روحیه همدلی و ارتقای مشارکت و تفکر شورایی از جمله اموری است که نه تنها انسجام را در جامعه تقویت می‌کند بلکه راه را بر هرگونه تفرقه‌افکنی و توطئه دشمنان می‌بندد.

ماموستا بهمنی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم مسلمان ایران با تنوع قومی و مذهبی خود در انتخابات 24 خرداد حضوری حماسی داشته و با انتخاب فرد اصلح زمینه را برای تعالی و عزت روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون فراهم کنند.

انتهای پیام/79006/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول