اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

مردم ایران در تمام دوران‌ها ‌حماسه‌ساز بوده‌‌ا‌ند / ۲۴ خرداد حماسه نهایی‌ ‌متجلی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ‌مردم ایران در ۹ دی، ۲۲ بهمن، روز قدس و در تمام دوران‌ها حماسه‌ساز بوده‌اند و انشالله در ۲۴ خرداد حماسه نهایی ایران بر جهانیان نمایان می‌شود‌.

مردم ایران در تمام دوران‌ها ‌حماسه‌ساز بوده‌‌ا‌ند / ۲۴ خرداد حماسه نهایی‌ ‌متجلی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دومین همایش «حضور خوبان» ویژه روز پاسدار گفت: پاسدار باید پیش‌برنده باشد و این بدان معنی است که همراه با خود، جامعه، ارزش‌ها و اطرافیان را نیز به جلو هدایت کند.

وی با بیان اینکه پاسدار باید به افق دوردست بنگرد و به روز باشد، بیان داشت: پاسدار به معنای به روز بودن و نو شدن فکر، اندیشه و سبک زندگی بوده و این تحول مسئله‌ای است که پاسدار باید در زندگی خود ایجاد کند.

ایمانی اضافه کرد: پیشرو بودن امری است که باید در هویت پاسدار و پاسداری لحاظ شود.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: پاسدار نباید از جامعه جدا شود چراکه دیگر نمی‌تواند نقش‌آفرین باشد و این در حالی است که پیشرو بودن نتیجه توجه به وضع روز جامعه و پیش برنده بودن نتیجه پیشرو بودن است.

وی ادامه داد: توجه به امروز و ملاحظه فردا الزام پاسداری است و پاسدار باید حرکت خود و دیگران را به سوی فرداهای بهتر و افق‌های متعالی هدایت کند.

به گفته وی، پیشرو بودن و پیش بردن دیگران به سمت تعالی همان امری بوده که پیامبر اکرم (ص) به آن مامور شد.

ایمانی در ادامه ابراز داشت: مردم ما در 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها حماسه‌ساز بودند و در دوران‌های مختلف چیزی که مربوط به مردم بوده به بهترین نحو انجام شده است.

وی بیان کرد: مسائل مربوط به مردم از جمله حضور غرورآفرین 9 دی، 22 بهمن، روز قدس، مقاومت و ایستادگی‌ در برابر توطئه‌ها، دفاع مقدس و سازندگی در تمام دوران‌ها حماسه بوده بنابراین مردم ما حماسه‌ساز هستند.

ایمانی اذعان داشت: با این همه، حماسه امسال از جنس دیگری است و تمام حماسه‌ها تاکنون، پیش‌نیاز حماسه امسال محسوب شده و معنای حماسه در انتخابات پیش‌رو متجلی می‌شود.

وی اضافه کرد: در واقع کاری که قرار است امسال برای تحقق حماسه انجام شود گسترده و اثر‌گذارتر از حماسه‌های پیشین است.

ایمانی ادامه داد: دشمنان در این انتخابات بیش از همیشه مقابل کشور ما صف‌آرایی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حضور دشمن در این انتخابات غیر از سال‌های گذشته است به طوری که از سال 89 فعالیت‌های خود را برای آن آغاز کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به نام‌گذاری امسال به‌نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ابراز داشت: شعار امسال به این معنا است که اگر حماسه سیاسی شکل گرفت فضای شکل‌گیری حماسه اقتصادی نیز به وجود می‌آید.

امام جمعه شیراز افزود: در واقع حماسه سیاسی زمینه‌ای برای حماسه اقتصادی است و این دو به یکدیگر پیوند خورده‌اند.

به گزارش فارس، سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز در این آیین گفت: رویه پاسداری مهم‌تر از عنوان پاسداری است که امیدواریم در این زمینه ادامه‌دهنده راه حضرت امام خمینی (ره)، ولی فقیه و ارزش‌ها و اصول انقلاب باشیم.

انتهای پیام/ 2448‌/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول