اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی انتظامی ایلام:

تعامل رسانه‌ها در برقراری امنیت پایدار قابل تحسین است

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: تعامل رسانه‌های استان ایلام با پلیس در راستای برقراری امنیت پایدار قابل تحسین است.

تعامل رسانه‌ها در برقراری امنیت پایدار قابل تحسین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مطبوعات وظیفه نقد، اطلاع‌رسانی صادقه و طرح تبادل افکار جامعه را دارند.

وی ادامه داد: اگر مطبوعات آنطوری که قانون اساسی پیش‌بینی کرده مایه روشنفکری بوده و مصالح کشور در آن رعایت شود و به نفع مردم و دین قلم بزنند این مطبوعات هرچه بیشتر باشد بهتر است.  

این مسئول اضافه کرد: نشریاتی که هدفشان اطلاع‌رسانی سالم، تحلیل سالم و ارائه مطالب قوی و پرداختن به دغدغه‌های عموم و اکثر مردم همراه با روش‌های هنری باشد باید توسعه یابند.

نظری تصریح کرد: روزنامه‌ها باید کاری کنند که دل‌ها را به هم نزدیک کنند، افکار عمومی باید با مطبوعات هدایت شوند، اگر کسانی غیر مسئولانه و مغرضانه این هدایت را در دست بگیرند یقینا خطا خواهند کرد.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: آن کس که قلم به دست می‌گیرد با صداقت، تقوی، عفت و انصاف به دیگران را جزو اولویت‌های وی باشد.

وی ادامه داد: مطبوعات باید با قصد خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش بیشتری داشته باشند تا در این راه موفق و موید باشند.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه رسانه‌های استان ایلام طی سه ماهه جاری در حوزه امنیتی به مسئولان این حوزه کمک شایانی داشته‌اند.

انتهای پیام/2246/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول