اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج):

بسیج رسانه مؤثرترین نقش را در مقابله با هجمه فرهنگی دارد

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: بسیج رسانه این توانایی را دارد تا با سازماندهی و هدفمندسازی توان اصحاب رسانه و مطبوعات، بزرگ‌ترین ضربه فکری و فرهنگی را بر دشمن وارد نماید.

بسیج رسانه مؤثرترین نقش را در مقابله با هجمه فرهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از باشگاه خبرنگاران بسیج مراسم افتتاح سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج)استان اصفهان با حضور جانشین فرماندهی و جمعی از مسئولین سپاه استان برگزار شد.

در این مراسم سردار پاسدار مجتبی فدا ضمن تبیین جایگاه رسانه و مطبوعات در جامعه کنونی گفت: امروز رسانه‌ها و مطبوعات بزرگ‌ترین و مؤثرترین نقش را می‌توانند در مقابله با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای غرب و استکبار داشته باشند و در این بین بسیج رسانه این توانایی را دارد تا با سازماندهی و هدفمندسازی توان اصحاب رسانه و مطبوعات بزرگ‌ترین ضربه فکری و فرهنگی را بر دشمن وارد نموده و از سویی از رشد افکار مریض و غرب‌زده در این مقوله خاص جلوگیری نماید.

در ادامه این جلسه افتتاحیه سرگرد پاسدار محمدرحیم تمیزی‌فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به تشریح وظایف این سازمان پرداخت.

وی جذب و سازماندهی و آموزش اصحاب رسانه استان و علاقمندان بسیجی به کار در بحث مطبوعات و رسانه را نخستین اولویت کاری این سازمان برشمرد و ادامه داد: این سازمان راه‌اندازی سایت خبری، تشکیل بانک اطلاعات اصحاب رسانه، برگزاری همایش بزرگ اصحاب رسانه، مقابله با تهدیدات نرم و عملیات روانی دشمن را در برنامه‌های خود دارد.

لازم به ذکر است این سازمان در حال حاضر در مجموعه ساختمان شمس آبادی سپاه استان مستقر بوده و به فعالیت می‌پردازد. 

انتهای پیام/2301/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول