اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از فضای انتخابات در شهرکرد

شور و حال انتخاباتی بین آحاد مردم شهرکرد

حال و هوای شهرکرد نمایانگر شور و حال انتخاباتی بین آحاد مردم از اقشار و گروه‏های مختلف است که خود را برای خلق حماسه‌ای ماندگار آماده می‌کنند.

شور و حال انتخاباتی بین آحاد مردم شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حال و هوای شهرکرد، نمایانگر شور و حال انتخاباتی بین آحاد مردم از اقشار و گروه‏های مختلف است.

شور و حال این روزهای سراسر کشور در انتخاب کاندیدای اصلح که با برگزاری مناظره‌های تلویزیونی به اوج خود رسیده است ما را بر آن داشت تا در بین شهروندان شهرکرد رفته و انتظارات و خواسته‌های آنها را از رئیس جمهور آینده کشور جویا شویم.

*ورزش بانوان جدی گرفته شود

یکی از بانوان ورزشکار شهرکرد با اشاره به انتظارات خود از رئیس جمهور آینده کشور، اظهار کرد: انتخابات همچون یک مسابقه بزرگ و مهم است، البته این مسابقه تنها میان 6 نامزد نیست، بلکه رقابت بین تمام مردم کشور است.

زهرا حیدریان افزود: اطمینان قلبی دارم که تمامی جامعه ورزش به ویژه بانوان با حضور پرشور یک لحظه نیز صحنه انتخابات را ترک نخواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات 24 خردادماه موضوع ساده‌ای نیست، گفت: اهمیت این مشارکت سیاسی توجه و التزام تک‌تک ایرانیان را می‎طلبد.

حیدریان از روز 24 خردادماه به عنوان روز سرنوشت نام برد و افزود: ورزشکاران افرادی بصیر، آگاه و انقلابی هستند که با مطالعه دیدگاه‌ها و سنجش نیازهای خود مدبرانه کاندیدای اصلح خود را انتخاب کرده و پای صندوق‌های رأی خواهند آمد.

این بانوی ورزشکار با اشاره به انتظارت خود از رئیس جمهور آینده کشور، گفت: حل مشکلات فرا روی بانوان ورزشکار در مسابقات بین المللی جزء اولویت‌های رئیس جمهور آینده کشور باشد.

*شعب اخذ رأی سنگر ایثار، شهادت و مقاومت است

یک جانباز هشت سال دفاع مقدس شهرکردی خواسته اصلی جانبازان را توجه ویژه رئیس جمهور به این قشر از جامعه عنوان کرد و گفت: در زمان جنگ تحمیلی با وجود آتش بمب‌ و خمپاره دشمن؛ مردانه ایستادگی و مقاومت کردیم، اکنون نیز زمان حضور محکم و باصلابت در میدان انتخابات است.

محمد طاهریان شعب اخذ رأی در سراسر کشور را سنگرهای ایثار، شهادت و مقاومت دانست و گفت: مردم دیندار و ولایت‌مدار استان یک لحظه این سنگر را رها نخواهند کرد.

وی افزود: در سال‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مردانی از دهه‌های اول و دوم انقلاب مبارزه ‌کردند و حماسه‌ها ‌آفریدند، امروز نیز حماسه‌ای دیگر نه با اسلحه و سلاح گرم بلکه با جوهر و یک انگشت زدن به دست نسل سوم و چهارم رقم می‌خورد.

طاهریان بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: حق تعیین سرنوشت انسان از منظر خداوند از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که در کتاب آسمانی نیز به این موضوع اشاره شده است.

*بهبود وضعیت اقتصادی خواسته اصلی جوانان است

یک رأی اولی نیز در ادامه این گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال با عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی اهمیت آن برای نسل چهارم انقلاب بیش از پیش روشن است.

سیاوش نظرپور افزود: وجود بیش از 20 میلیون جوان در کشور خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام است.

وی با بیان اینکه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب معتقد و پایبند به تمامی آرمان‌های نظام و انقلاب هستند، ابراز داشت: پس از انقلاب دشمن یک لحظه از کشور ایران غفلت نکرده است، و هر روز با یک ترفند سعی در ایجاد مانع در مسیر پیشرفت انقلاب داشته است.

نظرپور تصریح کرد: این در حالی‌ است که حضور امسال رأی اولی‌ها پاسخ دشمن شکنی به توطئه‌های استکبار خواهد بود.

وی خواسته اصلی جوانان از رئیس جمهور آینده را بهبود وضعیت اقتصادی کشور برشمرد و گفت: حل مشکل اشتغال جوانان خواسته دیگر جوانان از رئیس جمهور آینده است که امیدواریم رئیس جمهور آینده با تعیین یک کابینه کارآمد و متخصص این خواسته جوانان را تحقق بخشد.

=================

گفت‌وگو از مریم پوراعتمادی

=================

انتهای پیام/68006/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول