اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل:

3500 دستگاه تاکسی در اردبیل فعالیت می‌کنند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: در حال حاضر نزدیک به 3 هزار و 500 دستگاه تاکسی خطی و گردشی در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

3500 دستگاه تاکسی در اردبیل فعالیت می‌کنند

ایمان زمانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس دستور شهردار اردبیل مبنی بر نظارت همه جانبه بر تاکسی‌ها در کلیه نقاط شهر اردبیل و برابر هماهنگی‌های انجام شده با اداره حراست و اداره ارزشیابی شهرداری مرکز، کلیه پرسنل سازمان تاکسیرانی اردبیل در ساعات پایانی روز از ساعت 19 الی 21 در نقاط مختلف شهر کار بازرسی و نظارت بر تاکسی‌ها را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه کارکنان این سازمان با مشخصه‌های کامل و ملبس به لباس با آرم سازمان تاکسیرانی کار نظارت را انجام خواهند داد، افزود: دستور کار نظارت بر مبنای تکریم راننده و تکریم مسافر خواهد بود و بر اساس یک سری شاخصه‌های مشخص رانندگان نامنظم و متخلف تمییز داده خواهند شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل همچنین با تأکید به بررسی تخلفات رانندگان تاکسی در کمیته انضباطی یادآور شد: در صورتی که مواردی از جمله اخذ کرایه بیشتر از تعرفه مشاهده شود، شهروندان می‌توانند تخلفات مشاهده شده را گزارش دهند.

زمانی با اذعان به اینکه در حال حاضر یک هزار و 116 تاکسی خطی و 2 هزار و 318 تاکسی گردشی در 31 مسیر در سطح شهر اردبیل به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند، بیان داشت: طرح بازرسی و نظارت بر امور تاکسی‌ها به صورت دوره‌ای در سطح شهر به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/62003/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول