اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مسکن هرمزگان خواستار شد

لزوم خدمات‌رسانی اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شهرک پیامبر اعظم (ع)

رئیس شورای مسکن هرمزگان از مسئولان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری بندرعباس خواست خدمات‌رسانی کامل را به ساکنان شهرک پیامبر اعظم (ص) ارائه دهند.

لزوم خدمات‌رسانی اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شهرک پیامبر اعظم (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی امروز در نشستی پیرامون آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در هرمزگان با بیان اینکه با ساخت‌ و سازهای صورت گرفته در بخش شمالی شهر بندرعباس در قالب شهرک پیامبر اعظم یک شهر جدید با برخورداری از بیش 30 هزار واحد مسکونی متولد شده است، اضافه کرد: روند ساخت و احداث مسکن مهر در استان مطلوب و مناسب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در نشست اخیر شورای مسکن هرمزگان بر رفع تمامی مشکلات در پروژه‌های مسکن مهر تاکید شده است، گفت: در این نشست مصوب شد که هدف‌گذاری برای حل مشکلات فروش اقساطی 16 هزار واحد مسکونی در استان آغاز شود.

استاندار هرمزگان همچنین افزود: در استان مشکلی در راستای واگذاری و تخصیص تسهیلات 30 میلیون تومانی برای واحدهای مسکونی مهر وجود ندارد و تعاونی‌های برخوردار از شرایط و ضوابط موجود می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

یادآور می‌شود، طی روزهای گذشته مقامات مربوطه در هرمزگان اعلام کرده‌اند که تا یک ماه دیگر از سه هزار و 500 و تا مهرماه از 10 هزار واحد مسکونی جدید در این استان بهره‌برداری می‌شود.

در شهرک پیامبر اعظم واقع در شمال شهر بندرعباس و حدفاصل آخرین منطقه مسکونی این شهر با ایستگاه راه‌آهن، بیشترین واحدهای مسکن مهر به طور متمرکز (در هرمزگان) ساخته شده است.

برخی از کارشناسان و مدیران امور شهری بر این عقیده‌اند که این شهرک به تنهایی توانایی و ظرفیت‌ها و شرایط یک شهر جدید با تشکیلات مدیریتی شهری مجزا از بندرعباس را دارد.

گفته می‌شود در صورت بهره‌برداری کامل از بیش از 30 هزار واحد در دست ساخت در این شهرک ظرفیت اسکان بیش از 100 هزار نفر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول