اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیر ماه امسال صورت می‌گیرد

حضور والیبالیست قزوینی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان

والیبالیست قزوینی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که شش تا 16 تیر ماه به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

حضور والیبالیست قزوینی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سهند الله‌وردیان نوجوان قزوینی ارزنده والیبال کشورمان تیم ملی نوجوانان را در اردوی آماده‌سازی کشور ترکیه در شهر آنکارا همراهی کرد و نشان داد که از انگیزه‌های لازم برخوردار است.

این والیبالیست می‌تواند با آماده کردن خود در جریان رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان، شایستگی‌های خود را به رخ دیگر بازیکنان، مربیان و دیگر تیم‌های مطرح دنیا بکشد.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در اردوی شش روزه خود در کشور ترکیه، چهار دیدار تدارکاتی را نیز به منظور آشنایی بیشتر با نقاط ضعف، قوت و حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان جهان با این کشور اروپایی برگزار و در نهایت یک پیروزی و سه شکست را از آن خود کرد.

نکته قابل توجه دیدارهای تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دیدارهای تدارکاتی با تیم ترکیه این بود که ملی‌پوشان در بازی نخست خود سه برد و بازی را به میزبان واگذار کردند.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دیدارهای دوم، سوم و چهارم خود با همین نتیجه توانستند به برتری دست پیدا کنند که از این امر می‌توان نتیجه گرفت که تیم والیبال کشورمان با گذشت زمان به سطح آمادگی بدنی خود نزدیک‌تر می‌شود.

الله‌وردیان این نوجوان والیبالیست ارزنده استان در مدت اردوی تدارکاتی خود به همراه تیم ملی والیبال کشورمان در کمپ تیم‌های ملی کشور ترکیه حضور داشت.

این کمپ با توجه به اینکه در کنار فدراسیون ورزشی این کشور قرار داشت، از امکانات کاملی همچون هتل، سالن بدنسازی، مسابقات، تمرین و امکانات ورزشی کامل برخوردار بود.

این نوجوان شایسته استان قزوین سال گذشته به همراه تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان، عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را به ویترین افتخارات ورزشی خود اضافه کرد.

الله‌وردیان از سوی مسئولان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز به عنوان بهترین دفاع آسیا شناخته شد تا اثبات کند برای درخشش در این رشته ورزشی و رسیدن به پله‌های موفقیت با توجه به پشتکار فوق‌العاده خود از انگیزه‌های بالایی نیز برخوردار است.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان شش تا 16 تیر ماه به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود و تیم والیبال نوجوانان ایران 28 خرداد ماه راهی محل برگزاری این مسابقات می‌شود تا به عنوان برترین تیم قاره کهن از اعتبار والیبال ایران در جهان دفاع کند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول