اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوجوان والیبالیست قزوینی به افتخارآفرینی می‌اندیشد

سهند الله‌وردیان، والیبالیست نوجوان شایسته قزوینی که این روزها در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور دارد، به افتخارآفرینی می‌اندیشد.

نوجوان والیبالیست قزوینی به افتخارآفرینی می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، الله‌وردیان که سال گذشته به همراه تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان عنوان قهرمانی قاره آسیا را به دست آورد، این روزها با تشخیص کادر فنی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال کشورمان در آنکارا به سر می‌برد.

این نوجوان شایسته قزوینی که عنوان بهترین دفاع رده سنی نوجوانان والیبال آسیا را هم در کارنامه افتخارات ورزشی خود به ثبت رسانده است، به طور حتم یکی از مهره‌های اصلی تیم والیبال نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان محسوب می‌شود.

تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان که از روز گذشته به مدت شش روز اردوی آماده‌سازی خود را در شهر آنکارای ترکیه برپا کرده، قرار است در این یک هفته چهار دیدار تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار کند.

البته گرچه تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان روز گذشته در حالی که الله‌وردیان را در ترکیب خود داشت، در نخستین دیدار تدارکاتی خود با نتیجه سه بر دو بازی را به میزبان اروپایی خود واگذار کرد؛ اما به طور حتم حضور یک نوجوان قزوینی در ترکیب ثابت تیم ملی نشان از آن دارد که می‌توان به آینده این رشته ورزشی در سطح استان برای تکرار درخشش روزهای اوج امیدوار بود.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان اردوی آماده‌سازی خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ترکیه و در کنار فدراسیون این رشته ورزشی در آنکارا برگزار کرده است که این کمپ از امکانات کاملی همچون هتل، سالن‌های بدن‌سازی، مسابقات، تمرین و امکانات ورزشی کامل برخوردار است.

سهند الله‌وردیان این نوجوان ارزنده و آینده‌دار استان در کنار محسن باقریان، معین معینی‌فرد، جواد حکمتی، میلاد حمیدی، محمدجواد معنوی‌نژاد، سیدمهدی حسینی ایمنی، رحمان تقی‌زاده،محمدرضا عوض‌پور گیلارکشی، محمدامین حیدری، هادی سیدنیازی، محمد دلیری، شاهین شهروز، اکبر ولایی و فردین قلعه‌وند اعضای تیم والیبال نوجوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان ششم تا شانزدهم تیر ماه به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود و تیم والیبال نوجوانان ایران که عنوان قهرمانی آسیا را در اختیار دارد، 28 خرداد ماه راهی محل برگزاری این مسابقات می‌شود.

بدون شک این امر فرصت مناسبی است تا یک بار دیگر سهند الله‌وردیان با درخشش خود این بار در میدانی بزرگ‌تر شایستگی‌های خود را به رخ جهانیان بکشد.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول