اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی پوش سفیر قم در گفت‌و‌گو با فارس:

امیدوارم در مسابقات جهانی سفیر خوبی برای والیبال قم باشم

ملی پوش والیبال قم گفت: تیم ملی والیبال جوانان در راه حضور موفق در مسابقات جهانی به وحدت تاکتیکی رسیده و رقابت‌های جهانی باید منتظر درخشش والیبال ایران باشد.

امیدوارم در مسابقات جهانی سفیر خوبی برای والیبال قم باشم

رضا رزاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه شرایط حاکم بر اردوهای تیم ملی والیبال جوانان بسیار خوب و مطلوب است و تک تک اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان با همدلی و صمیمیت برای موفقیت در مسابقات جهانی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: این تیم کادر فنی بسیار خوب و توانمندی دارد و بازیکنانی هم که برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شده‌اند، همگی از برترین‌های حال حاضر والیبال کشور هستند و قطعا در مسابقات جهانی از اعتبار والیبال کشورمان دفاع خواهند کرد.

عضو تیم والیبال سفیر قم در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور اضافه کرد: مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال که در واقع دور پنجم تمرینات آماده سازی تیم ملی را شامل می‌شود، از یکشنبه نوزدهم خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تدابیر دکتر نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان، مرحله چهارم اردوی تیم ملی با مرور تمرینات تاکتیکی و همچنین کارهای گروهی از پیش برنامه ریزی شده به انجام رسید و تیم ملی با انجام چند بازی دوستانه به شرایط بهتری نیز خواهد رسید.

رزاقی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی قصد دارند از مرحله پنجم تمرینات آماده سازی تیم ملی جوانان بازی‌های تدارکاتی نیز برای این تیم در نظر بگیرند و امیدوارم در نهایت بتوانیم به مراتب بهتر از رقابت‌های آسیایی در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم.

وی که همراه با تیم جوانان سفیر قم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور شده است، اضافه کرد: امیدوارم در مسابقات جهانی سفیر خوبی برای والیبال قم باشم و بتوانم زحمات مربیان و تمام زحمت‌کشان والیبال قم را پاسخ بدهم.

ملی پوش تیم والیبال سفیر قم در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های جهانی یاد آور شد: تیم ملی والیبال جوانان خود را برای مسابقات قهرمانی جهان که از یکم تا دهم شهریورماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

رزاقی همچنین به تیم‌های همگروه کشورمان در مسابقات جوانان جهان در ترکیه اشاره کرد و اظهار داشت: تیم ملی والیبال جوانان با تیم‌های آرژانتین، ژاپن، مکزیک و استونی در گروه دوم همگروه است و ما قبل از این در آسیا با ژاپن بازی کرده‌ایم و قطعا کادر فنی به دنبال شناخت دقیق از دیگر رقبا هستند.

پنجمین مرحله اردوی آمادگی از یکشنبه 19 خردادماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد، ضمن اینکه سید امید‌ هاشمی به عنوان سرپرست، محمد شعبان خمسه، فرشاد سعیدی و اکبر محمدی به عنوان مربیان تیم ملی در این اردو حضور دارند.

این در حالی است که مهران جعفرزاده و حمید جعفرزاده به عنوان کمک مربیان، غلامرضا نوروزی به عنوان پزشک، سعید ضیغمی به عنوان فیزیوتراپ،‌ هانی فرخی فرد آنالیزور، میر ابوالفضل معصوم‌زاده ماساژور و طاهر گرافر به عنوان بدن‌ساز تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول