اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال استان قزوین:

از همه ظرفیت‌های موجود در والیبال استفاده شود

رئیس هیئت والیبال استان قزوین استفاده از همه ظرفیت های موجود در این رشته ورزشی را لازمه ساختن آینده والیبال استان دانست.

از همه ظرفیت‌های موجود در والیبال استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالقهار ناصحی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان والیبال استان که در سالن اجتماعات نظام مهندسی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: پیشکسوتان سرمایه‌های اصلی ورزش استان هستند و باید از ظرفیت موجود استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به خانواده بزرگ والیبال در سطح استان عنوان کرد: همه فعالان، زحمت‌کشان و پیشکسوتان سال‌های دور ورزش والیبال قزوین آثار مهمی در ماندگاری و موفقیت‌های این رشته ورزشی در سال‌های گذشته از خود بر جای گذاشته‌اند.

ناصحی بر بهره‌مندی از استعدادهای برتر و تجربه‌های گران‌سنگ پیشکسوتان رشته ورزشی والیبال در راستای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی تأکید کرد.

وی عنوان کرد: در سایه استفاده از نیروهای قدیمی می‌توان به آینده والیبال استان امیدوار بود.

رئیس هیئت والیبال استان قزوین با اشاره به اینکه در این سال‌ها میان مسئولان هیئت والیبال و پیشکسوتان قدیمی این رشته ورزشی فاصله افتاده بود، افزود: در ماه‌های اخیر با همت و قبول زحمت این دوستان، هیئت ورزشی والیبال استان تلاش کرده است تا در بحث‌های کارشناسی مختلف از تجربه‌های گرانقدر این سرمایه های ورزشی استفاده بهتری شود.

ناصحی ضمن درخواست از پیشکسوتان قدیمی رشته والیبال برای قرار دادن تجربه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود در اختیار هیئت والیبال استان، اضافه کرد: این امر به بازگشت والیبال قزوین به روزهای اوج آن کمک شایانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید آیین‌نامه مناسبی تصویب شود تا همه دست‌اندرکاران این رشته ورزشی اعم از ورزشکاران، مربیان و داوران بر اساس آن بتوانند برنامه‌های خود را تنظیم کنند.

رئیس هیئت والیبال استان قزوین دست‌یابی به جایگاه واقعی ورزش والیبال را هدف نهایی این رشته ورزشی عنوان و تصریح کرد: برای تحقق این امر باید انگیزه‌های نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به والیبال را به سمت این رشته ورزشی سوق داد.

در این برنامه محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم قافله باشی معاون ورزشی وی، علی فرخزاد رئیس نظام مهندسی و جمعی از ورزشکاران ورزش والیبال قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول